شناسه خبر : 68947
شنبه 26 مرداد 1398 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان ایثارگران مشمول ۵ درصد سهمیه استخدامی هستند

سال شصت و چهار سرباز وظیفه بودم که به غرب کشور مریوان اعزام شدم. دو یا سه بار زیر بمباران هواپیمای دشمن بودم. یک بار نیز مجروح و به بیماستان اعزام شدم اما پس از بند آمدن خون و پانسمان از خوشحالی مرخصی پیگیر ماجرا نشدم. درحالی که آسیب موج انفجار تا به امروز نیز اذییتم می کند. دهها بار پیش پزشک اعصاب و روان رفتم. البته همرزمانم گواه مجروحیت من می باشند.

- به ایثارگران نهاد اعزام کننده مراجعه کنید تا با هماهنگی یگان خدمتی و مدارکی که ارائه می کنید اظهارات شما را بررسی و رسیدگی کنند.

 

بنده جانباز20درصدهستم.تاکنون هیچ تسهیلات استخدامی به فرزندان بنده داده نشده است. سه تای آنها مدرک لیسانس دارند. ضمنا الان حقوق به بنده نمی دهند.تکلیف همسرم بعداز فوت من چیست؟

-  فرزندان شما مشمول 5 درصد سهمیه استخدامی ایثارگران هستند ،‌پیگیری کنید. ضمنا" اگر فاقد شغل و درآمد هستید بنیاد موظف است حداقل حقوق کارکنان دولت را به عنوان کمک معیشت به شما پرداخت کند.

 

من فرزند شهید هستم و دختری معلول ذهنی دارم آیا بنیاد می تواند برای اعزام به آلمان دختر 9 ساله ام بیمارم به آلمان کمک  کند.

- در قانون چنین موضوعی پیش بینی نشده است لکن مدیریت بنیاد می تواند از سایر منابع به شما کمک کند . بهتر است تقاضای خود را به بنیاد منعکس و منتظر تصمیم آنها باشید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام . بنده شش ماه جبهه ( کارت ایثار گری وظیفه ) دارم.ایا فرزند با این شش ماه جبهه مشمول استخدام، از قراردادی به رسمی قطعی می شود؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi