شناسه خبر : 68951
شنبه 26 مرداد 1398 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۶ تومن با یک اعتراض!

جانباز - امروز برای تهیه لوازم مربوط به عکس برداری MRI که طبق تجویز پزشکان باید انجام گیرد، به داروخانه 13 آبان مراجعه و با ارائه نسخه پزشک درخواست گرفتن اقلام مورد نیازم شدم.

متصدی تحویل داروخانه برای لوازم مورد نیازم به بهانه آزاد بودن برخی از اقلام خواستار پرداخت 25 هزار تومان توسط حقیر شد. وقتی با اعتراض من روبرو شد و عکس العمل مرا برای پیگیری موضوع از طریق بیمه دی و معاونت بهداشت و درمان بنیاد شد در اقدامی مشکوک مبادرت به تخفیف دادن کرد و درخواست فقط شش هزار تومان کرد!

حال سئوال این است که اگه جانبازان تحت پوشش بیمه دی هستند و برخی از داروخانه ها از جمله داروخانه 13 آبان هم با بیمه دی قرار داد دارد، چرا باید از بیمار و نسخه درمانی جانبازان مطالبه وجه نمایند؟

اگر که به گفته متصدی داروخانه برخی از اقلام مورد نیاز امثال حقیر به صورت آزاد می باشد، چرا یکباره در مواجهه با اعتراض حقیر تقریبا سه چهارم مبلغ اولیه درخواستی را تخفیف داد و به دریافت مبلغ شش هزار تومان اکتفا کرد؟

این موضوع با اعتراض حقیر به چرایی دریافت وجه و عقب نشینی داروخانه عقیم ماند، چه بسا هستند مراجعان، جانبازان و ایثارگرانی که از قوانین بی خبرند و پول های کم و زیادی در قبال دارو و ... به داروخانه های طرف قرارداد می پردازند!

به راستی چرا نظارتی در این مورد وجود ندارد؟

ایثارگران و جانبازانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی «بیمه دی» هستند بدانند که داروخانه های طرف قرارداد با بنیادشهید و بیمه دی موظف به ارائه دارو و لوازم درمانی مورد نیاز برای MRI و CT scan  بصورت رایگان هستند و نباید به بهانه آزاد بودن قیمت برخی از داروها ار جانبازان و ایثارگرانپول دریافت نمایند، در صورت مطالبه هرگونه وجهی بابت دارو و لوازم، با مراجعه به دفاتر بیمه دی و یا مراکز نظارتی پیگیر موضوع باشند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بنده فرزند جانباز در کرمانشاه هستم مادرم چند ساله بیماری اعصاب و روان دارد از اول سال جاری داروخانه های
طرف قرارداد با بنیاد با گفتن اینکه بنیاد پول بیمه دی رو پرداخت نکرده
و بیمه هم پول داروخانه ها رو نداده داروها رو با قیمت زیاد بهمون میدن
بخدا وضع مالی مون خوب نیست پدرم ماهی ۶۰۰ هزار تومان از بنیاد میگیره
و خودم با اینکه لیسانس گرفتم متاسفانه بیکارم..لطفا اگه میشه پیگیری
کنید
برادر عزیز وضعیت مملکت طوری شده که هر کسی فقط بفکر چاپیدن ودزدی است حالا هرکی به تبع شغل وتوانی که دارد اخبار را بخوانید از بالا تا پایین در حال دزدی هستند !!!!! اون دکتر داروخانه هم چون توان غارت میلیاردی را ندارد به همان 6هزارتومان قانعه !!!شما شک نکن که مسول داروخانه دزدی تمام عیار است چون تا رییس دزد نباشد زیر دست هیچگاه جرات دزدی ندارد!!!!!
جای تاسف است نه تنها نگاه جانبازان بلکه تقریبا همه قشرها نسبت به سلامت اقتصادی درهمه ابعاد نه تنهاخوشبینانه نیست بلکه بی اندازه الوده به فساد شده است واز همه جالبتر وشنیدنی تر انکه نهادهای نظارتی خودرابه جهل وعدم اگاهی زده اند.ازاین حهت مفسدین یا متخلفین هرکاری خواستند ازادانه وبااطمینان خاطر برسراین مردم گرفتارومانده میاورند. وقتی متولیان امور همه گرفتاری های خودراجناحی میبینندوبابت ان رگ گردن بادمیکنندواضح ومبرهن است مردم جایگاهی دراین وادی ندارند و به امان خدا رها شده اند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi