شناسه خبر : 68954
شنبه 26 مرداد 1398 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزادگان سفیران پیام استقامت ایران به دنیا هستند

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای آزادگان سرافراز را نماد مقاومت، ایثارگری، سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی به دنیا دانست.

http://www.defapress.ir/files/fa/news/1398/5/26/779839_264.jpg

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای، ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت. در این بیانیه آمده است: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ سالروز ورود مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان‌های آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند.

۲۶ مرداد هر سال یادآور یکی از خاطرات الهام بخش و شورانگیز در حافظه تاریخی ملت ایران است که در آن حماسه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در ۸ سال دفاع مقدس می‌درخشد.

آزادگان سرافراز نماد مقاومت، ایثارگری و سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند. صبر و بصیرت دو عامل بی‌بدیلی هستند که به بهترین شیوه در آزادگی این غیور مردان و همسران آنان که در نبود ایشان بار مشقت را به تنهایی به دوش می‌کشیدند تجلی یافت و همین دو عنصر اساسی بود که چشم فتنه و فتنه‌گران را نیز کور کرد و شکی نیست که تامل در این مناسبت تاریخ انقلاب، یادآوری ضرورت حفظ بصیرت، صبر و استقامت است. پاسداشت این روز فرصتی برای بازخوانی تاریخ مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر جبهه معاندین نظام و ضد انقلاب داخلی و خارجی است.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، بازگشت غرورآفرین آزادگان و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت را مایه افتخار و مباهات می‌داند و این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک می‌گوید.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi