شناسه خبر : 68967
شنبه 26 مرداد 1398 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تبریک شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگانِ

شبکه ملی ایثارگران فرارسیدن این سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی را به همه ملت شریف ایران و جامعه بزرگ ایثارگری کشور، به ویژه آزادگان سرافراز و خانواده مکرمشان تبریک گفت.

فاش نیوز -  شبکه ملی ایثارگران فرارسیدن این سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی را به همه ملت شریف ایران و جامعه بزرگ ایثارگری کشور، به ویژه آزادگان سرافراز و خانواده مکرمشان تبریک گفت.

بسمه تعالی

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مروری بر رشادت و از خودگذشتگی کسانی است که سال‌ها با تحمل شدیدترین سختی ها و شکنجه‌های مزدوران بعثی از باورهای دینی وانقلابی خویش دفاع  کردند و برگ زرین دیگری برتاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران افزودند.

این فرزندان غیور ایران اسلامی، تمام هستی خویش را  در طبق اخلاص گذاشتند و با استقامت بی نظیر خود، ابهت پوشالی دشمن را فرو ریخته و صبورانه عزتی ارزشمند را به جهانیان نمایاندند، و از باورهای دینی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) دست برنداشتند و امروز نیز در کنار سایر ایثارگران عزیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهبر معظم انقلاب، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

شبکه ملی ایثارگران فرارسیدن این روزعزیز را به همه ملت شریف ایران و جامعه بزرگ ایثارگری کشور به ویژه آزادگان سرافراز و خانواده مکرمشان تبریک می گوید و از درگاه خداوند متعال مسالت می نماید که این عزیزان را همواره قرین عنایات خود فرماید.

شبکه ملی ایثارگران

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
شبکه ملی ایثارگران چیه،تلوزیون یا رادیو چرا این شبکه هست ولی ایثارگران از آن بی خبرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi