شناسه خبر : 68990
دوشنبه 28 مرداد 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قول مساعد لاریجانی برای حل و فصل بیمه تکمیلی ایثارگران

پیش از این نمایندگان ایثارگر مجلس طی نامه ای ۴۲ مورد از مسائل، مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری را به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارجاع داده بودند که مقرر شد در کنار آن نامه دومی تهیه و به ریاست قوه مقننه ارسال شود.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از دستور مساعد رئیس قوه مقننه برای حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به ملاقات نمایندگان آزاده مجلس دهم با دکتر لاریجانی که به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار شده بود تصریح کرد: امروز نشستی را با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم و در رابطه با بیمه تکمیلی ایثارگران، مسائل آموزشی، ماموریت آموزشی، اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر، عودت به خدمت ایثارگران و عمل به برنامه توسعه ششم صحبت کردیم.

وی اضافه کرد: با رئیس قوه مقننه در این نشست که به مناسبت ورود آزادگان سرافراز کشور به میهن اسلامی و تجلیل از نمایندگان آزاده برگزار شد، دستور جمع بندی این موضوعات در قالب یک نامه را صادر کردند تا مسائل را به کمیسیون های مربوطه برای حل و فصل ارجاع داده شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم ادامه داد: پیش از این نمایندگان ایثارگر مجلس طی نامه ای 42 مورد از مسائل، مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری را به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارجاع داده بودند که مقرر شد در کنار آن نامه دومی تهیه و به ریاست قوه مقننه ارائه شود.

سخنگوی فراکسیون مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در این راستا روند اداری تهیه و ارسال این نامه امروز تکمیل و به کمیسیون مربوطه ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در خصوص ضعف مدیریتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: به نظر ما، عملکرد بنیاد تا کنون بسیار ضعیف بوده است و مشکل آن هم ناشی از کسالت رئیس بنیاد است.

همچنین درخواست های زیادی از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص جابجایی رئیس بنیاد به رئیس مجلس ارائه شده است و حداقل درخواست ایثارگران مجلس از آقای شهیدی این است که حداقل اگر به عنوان نماینده ولی فقیه می خواهد بماند، اما مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران را به یک فرد جوان، چابک و سختکوش بسپارد تا بتواند بحث های گوناگون مربوط به ایثارگران را جمع و جور کند و مشکلات جامعه ایثارگری را برطرف کند. متاسفانه بنیاد شهید تا کنون آن طور که شاید و باید در رفع و رجوع مسائل ایثارگران موفق نبوده است.

رئیس فراکسیون ایثارگران در پایان یکی از محورهای اصلی دیدار ایثارگران مجلس با دکتر لاریجانی را بیان مسائل و مشکلات جانبازان 70 درصد عنوان کرد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
آقای لاریجانی مردش است و حرفش
چرا قانون حداقل حقوق را ساتااجرا نمی کند و750 ی به جانبازان صدقه می دهد
" مدت حضوردرجبهه داوطلبانه به مدت45روزنیزمشمول فوق العاده ایثارگری می شود. "
...................................................................................................................
* ردیف درصد جانبازی مدت اسارت مدت خدمت داوطلبانه در جبهه امتیاز
- - - 45 روز تا 3 ماه 200امتیاز
مراتب جهت اجرا از تاریخ 28/12/1396 با رعایت ضوابط و مقررات مربوط ابلاغ می گردد.

با سلام اقای دکتر نوروزی
لطفا یاد آوری کنید موضوع درمان دندان و عینک و سمعک را در قرارداد لحاظ کنند
جانبازان در این سنین نیاز به این خدمات دارند و اینها جزء ضروریات است .
سه سال از اجرای قانون برنامه ششم گذشته چرا 30% تخفیف شهریه خانواده های جانبازان زیر25% اجرا نشده است ؟
الان که دانشگاه ازاد در اختیار اقای ولایتی است انتظار این است خودشان تخفیف بدهند و منتظر قانون بودجه نمایند
از محل درامد های بسیار بالای دانشگاهها که خصولتی هستند
با بودجه دولت و در زمین های دولت ساخته شده
منافع اش معلوم نیست کجا میره
بعد از 4 دهه که جانبازان نوبت پیوستن به لقای الهی اشان نزدیک شده تازه آقایون میخواهند فکری برای بیمه این عزیزان بکنند؟؟؟؟؟؟
هنوز میخوان نامه بنویسن که ترا خدا قانون را اجرا کنید !!؟؟ مثالش خیلی بده خیلی بد ، بزک نمیر ...
هرگزنمیشودباورکرد.ایمان ما نسبت به بخصوص خیلی از نمایندگان سست وازبین رفته.ماده 38بلاتکلیف مانده وعده ای زیادازجانبازان محروم از ماده 38!!!بیمه تکمیلی ماجانبازان درحال حاضر فقط یک حرف است وبس!جناب لاریجانی اکثرآنهاییکه حتی شماتصویب کردیدمسکوت بلاتکلیف مانده.گناه ماچیست؟چراماازماده 38محروم هستیم؟!
حرف رایگان زدن آسان است !!!!!!مصوبات مجلس رو که دولت موظف به اجرای آن است را ایشان پیگیری نمیگند پس چطور میخواهد قول دیگری بدهد ؟
آقای لاریجانی بیشتر اوقات هم رئیس دولت را ملاقات می کند و هم مقام معظم رهبری را ، ولی نمی دانیم چرا از مشکلات ایثارگران حرفی گفته نمی شود ؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi