شناسه خبر : 68992
یکشنبه 27 مرداد 1398 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری دوره آموزشی «پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» در بنیاد

دوره آموزشی «پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» با حضور معاونین و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان جانباز شهید رسول‌زاده برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی ریاحی کیا مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد صبح روز یک‌شنبه 20 مردادماه در ابتدای این مراسم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مساله پدافند غیرعامل گفت: بر اساس تأکیدات ایشان و دستورالعمل فرماندهی کل قوا، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل به سازمان‌های دولتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تصمیم گرفت تا با بهره‌گیری از اساتید مجرب سازمان پدافند غیرعامل، این دوره آموزشی را در سطوح کارکنان و مدیران ارشد و میانی بنیاد برگزار کند.
وی افزود: این دوره آموزشی برای کارکنان ستاد مرکزی طی 12 ساعت برگزار شد و در استان‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی است، همچنین این دوره برای مدیران ارشد و میانی بنیاد نیز طی 8 ساعت برگزار می‌شود و به‌زودی این دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد نیز به مدت 6 ساعت برگزار خواهد شد.
مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد خاطرنشان کرد: دوره «پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» برای مدیران ارشد و میانی بنیاد در دو بخش «اصول و مبانی پدافند غیرعامل» با تدریس دکتر سعد مشاور رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و «مدیریت بحران» با تدریس دکتر هوشنگ حاتمی رییس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل کشور آموزش داده می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi