شناسه خبر : 69002
دوشنبه 28 مرداد 1398 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را منتشر کرد.

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،  به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR متن پاسخ  ایشان به نامه‌ی یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را منتشر می‌کند.

این آزاده‌ی سرافراز از داخل زندانهای بعث نامه‌ای را خطاب به رهبر انقلاب اسلامی به زبان رمز نوشته و به تهران ارسال میکند و به دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌رسد؛ رهبر انقلاب نیز در سال 1368 پاسخ این نامه را در قالب نامه‌های خانوادگی و خصوصی صلیب سرخ برای وی ارسال میکنند.

این متن که برای اولین منتشر می‌شود، یکی از اسنادی است که در کتاب «حدیث ولایت سال 1368» آمده است؛ کتابی مشتمل بر مجموعه بیانات و مکتوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بزودی از سوی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رزمنده‌ی اسیر ایرانی به شرح زیر است:

بسمه‌‌تعالى

فرزند عزیزم
نامه‌‌ات مژده‌‌بخش و تسلّابخش بود و آن را با تشکّر و خرسندى زیارت کردم، امیدوارم دیدار خود شما هم در آینده‌‌اى نه چندان دور نصیب شود. شما سرافرازید به مجاهدت و صبر و ما سرافرازیم به داشتن شما. توفیق و دستیابى به رضاى الهى و عزّت و کرامت دنیا و آخرت، در سایه‌‌ى همین صبر و مجاهدت است. من آینده را روشن و مطلوب و مشمول تفضّلات الهى میبینم و خدا با ما است و شما نور چشم ماهایید. آن فقدان بزرگ سخت بود ولى همه‌‌ى داغداران صبر کردند و مستوجب اجر خدا شدند. مجدّداً از نامه‌‌ى شما خرسندى و تشکّرم را عرض میکنم و به همه‌‌ى دوستان و عزیزان سلام میرسانم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi