شناسه خبر : 69013
دوشنبه 28 مرداد 1398 , 14:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از دست‌اندرکاران تشییع پیکرهای شهدا

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران تشییع پیکرهای ۱۵۰ شهید دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ششم تیرماه سال گذشته در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ با تقدیر از حضور باشکوه مردم در تشییع ۱۵۰ شهید دفاع مقدس گفت: شهدا گنجینه‌های گرانبهایی هستند که در همه حال یار و یاور مردم ایران در مشکلات هستند.

سردار یزدی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: پیروی از آرمان‌های شهدا توسط مردم ایران، دشمنان نظام را همواره زمین‌گیر کرده است و جوانان ما با این آرمان‌ها می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را در زمینه‌های مختلف رقم بزنند.

در ادامه مراسم، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به برکت خون شهیدان و مسیر جهاد و شهادت است که ما می‌توانیم امروزه دهه ولایت و امامت را جشن بگیریم، بنابراین همه به ویژه همه ما مسئولین وامدار و مدین شهدا هستیم و باید با پیروی از آرمان‌های آنها نظام امامت و ولایت را پایدار نگه داریم.

وی ادامه داد: به برکت نظام اسلامی طی ۴۰ سال گذشته مردم ایران همواره از امتحان‌های بزرگ سربلند بیرون آمده‌اند و این نشان می‌دهد همواره باید میراث‌داران خوبی برای شهدا باشیم تا آرمان‌ها و اهداف انقلاب و شهدا حفظ شود.

سردار رحیمی یادآور شد: با عزت‌ترین گروه‌های جامعه ما خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

در این مراسم، حناچی – شهردار تهران – گفت: شهدا با نثار جانشان برای کشور افتخار آفریدند و ما هم همواره باید دنباله‌روی مکتب شهدا باشیم.

بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با اشاره به پیام‌های شهیدان گفت: لزوم حفظ وحدت در کشور یکی از اصلی‌ترین پیام‌های شهدا به شمار می‌رود و ما با بهره‌گیری از همین پیام همواره در مقابل دشمنان اصلی ایران، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده‌ایم و امیدواریم کسی آدرس غلط به جامعه ندهد.درخواست شهدا از ما بصیرت و دشمنان‌شناسی و همچنین پایمردی در مقابل دشمنان است.

در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران تشییع ۱۵۰ شهید دفاع مقدس از جمله امیرسرتیپ حسینی فرمانده دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حناجی شهردار تهران، سردار رحیمی فرمانده سپاه تهران بزرگ و همچنین سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ تجلیل شد.

پیکرهای ۱۵۰ شهید دفاع مقدس ششم تیرماه گذشته در تهران تشییع شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi