شناسه خبر : 69039
چهارشنبه 30 مرداد 1398 , 16:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان رزمندگان مشمول سهمیه ۵ درصد استخدامی می‌شوند

بنده ۱۳ماه به صورت داوطب بسیجی در جبهه بودم و بازنشسته سال ۹۴از آموزش و پرورش هستم، هروقت بخواهم می توانم  از سپاه گواهی  رزمندگی  دریافت کنم. می خواستم بدانم آیا ما هم ایثارگر محسوب می شویم یا نه ؟ا

- شما هم ایثارگر محسوب می شوید و فرزند شما مشمول سهمیه 5 درصد استخدامی است . لکن مشکل اساسی رزمندگان این است که دستگاه متولی ندارد و وزرات دفاع که حسب قانون عهده دار این موضوع است در ایجاد ساختار لازم کوتاهی می کند.

 

جانباز۴۵% با۲۱سال خدمت(درسپاه) هستم که با استفاده ازبند "ب "بازنشسته شدم. شهریور۹۶سی سال قانونی تمام شد آیا برای برگشت بکار با استفاده ازبخشنامه می توانم برگردم ؟

- شما می توانید اعاده به خدمت شوید . سنوات شما صفر نمی شود بلکه مانده سنوات تا سی سال به سابقه قبلی خدمت شما اضافه می شود. ضمنا حقوق شما در ساتا قطع و به سپاه به عنوان حقوق جاری منتقل می شود.

 

من بازنشسته‌ سال ۸۶ ارتش هستم که حق ایثار‌گری سال ۸۶و ۸۷ را پرداخت نمی کند و با وجود مراجعه به کانون بازنشستگی پاسخ درستی دریافت نمی کنم؟

- نیروهای مسلح تعهدات قانونی خود به ایثارگران را به خوبی اجرا نکرده اند و ایثارگران مطالبات زیادی از این جهت دارند که مورد بی اعتنایی قرار می گیرد. برای این منظور حسب مورد باید از طریق کمیسیون ماده 16 و یا دیوان عدالت اداری و با طرح شکایت پیگیری حقوق تان باشید.

اینستاگرام
فاش نیوز عزیز لطفا پیگیر طرح اصلاح بند الف ماده ۹۰ باش لطفا خبری برامون بزار چرا این طرح ۲ساله در کمیسیون آموز ش بلاتکلیفه مگه میخوان کوه بکنن بابا فرهاد ۲ساله بیستون رو سوراخ کرد اینا بعد دو سال نتونستن اشتباه شون رو اصلاح کنن؟
رزمنده هستم الغوث الغوث الغوث از ظلم کمیسیون عالی سپاه در لرستان بدون هیچ دلیلی همه را رد کردن. کسی به داد ما میرسه؟؟؟
سلام در زمان جنگ سربازان وبسیجیان بودند که جنگ کردن نیروی کادر در بین آنها خیلی اندک بود اکنون سربازان را 75درصد می گویند جنک می کرد پس آن 25در به کجا می رفت
سلام بنده رزمنده هستم و۲۹ماه در جبهه بودم.خواستم بپرسم فرزند من هم مثل فرزندان شهدا یا اسرا و جانبازان داری درصد در استخدام هستند یا خیر
باسلام. بنده بازنشته آموزش وپرورش هستم . و با داشتن دو سال حضور در جبهه و حدود یکسال خدمت منطقه جنگی . فرزندم سال ۹۳ در امتحان استخدامی شرکتی وزارت بهداشت در شهرستان ارومیه ،از بین ۱۱نفر مورد نیاز در رشته بهداشت محیط نفر رتبه دوم قبول شدگان اعلام گردید . ولی در موقع تحویل مدارک به بهانه اینکه جبهه من در زمان خدمت سربازی بوده وقابل قبول نیست ، علیرغم موافقت مقام معظم رهبری با احتصاب سه چهارم مدت خدمت نظام وظیفه در جبهه به عنوان حضور داوطلبانه ، مدارک مرا قبول نکردند و فرزندم را حذف کردند. حالا اینجانب با داشتن ۴فرزند بیکار باید به کجا مراجعه کنم و لطفا راهنمایی فرمایید چگونه از این حقم قانونی استفاده کنم.
فرزندان رزمندگان که کارت پدرشان کارت ایثارگری دارن آیا استخدام رسمی میشوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi