شناسه خبر : 69049
شنبه 02 شهريور 1398 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردارجانباز، حاج حسن سماواتی به شهدا پیوست

جانباز دلاور، سردار حاج حسن سماواتی دیروز در یک سانحه رانندگی به یاران شهیدش پیوست...

فاش نیوز - سردار جانباز دلاور، حاج حسن سماواتی، جانباز دو پا قطع، دیروز براثر سانحه رانندگی در مسیر همدان تهران به کاروان  شهدا پیوست.

بر پایه اخبار رسیده، جانباز دلاور، حاج حسن سماواتی دیروز هنگامی که با خانواده در مسیر همدان به تهران می آمد در یک حادثه رانندگی به یاران شهیدش پیوست.

بر اساس این خبر، همسر و فرزند خردسال وی نیز در این حادثه به شدت آسیب دیده اند و حالشان وخیم گزارش شده است.

گفتنی است سردار پاسدار، حاج حسن سماواتی سال 1359 در جبهه خرمشهر مجروح شد و از ناحیه دوپا شدیدا" آسیب دید که این مجروحیت منجر به قطع دو پایش از انتهای ران گردید.

 او پس از مجروحیت به جرگه جانبازان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیوست و با همین وضعیت نیز در عرصه های مختلف دلاورانه و با روحیه ای مثال زدنی حضور افتخار آمیز داشت به طوری که تحصیلاتش را ادامه داد و موفق یه کسب فوق لیسانس صنایع شد و از مدیران ارشد شرکت خودرو سازی سایپا بود. او همچنین از قهرمانان ورزشی در عرصه های بین المللی بود که به کسب مدال هایی نیز موفق گردید.

 مراسم وداع یاران با پیکر جانبازشهید حاج حسن سماواتی امشب در مسجد ارگ تهران همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
 فرداجمعه ساعت ۶صبح مسجد ارگ مراسم شستشوی پیکر صورت می گیرد و در ساعت
۸ صبح مراسم تشییع در حسینیه همدانی ها با قرائت زیارت عاشورا آغاز خواهد شد و در ساعت ۹ صبح تشییع پیکر به سمت قطعه ۲۴بهشت زهرا(س) ی تهران انجام خواهد شد.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
روحش شاد و یادش گرامی باد
خدا رحمتش کنه .
سلام حاچ حسن سماواتی ،ازجوانی تا پایان زندگانی درآرزووطالب شهادت بودی.طنین دائم زمزمه هایت در خلوت و جمع ،که مرثیه کربلای امام حسین علیه السلام واهل بیت علیه السلام بود آرامش درون و روحت را فراهم میکرد.حالا تو رها ازاین زندان ومن هنوز گرفتار قفس خود.خواهشی دارم سلامم را به حضرت ختمی مرتبت ص واهل بیتشان ع برسان ،سلامی دائم وابدی مانند زمزمه هایت در تنهایی و درجمع. باعرض تسلیت
وبا آرزوی صبر و سلامتی خدمت خانواده و بازماندگان محترم مصیبت زده و یاران و دوستدارانش. رضاپوریان ج قطع نخاع
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi