شناسه خبر : 69050
پنجشنبه 31 مرداد 1398 , 13:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصب سردیس شهدا در شهر سنندج

نصب سردیس شهدا در شهر سنندج

شهردار سنندج از نصب سردیس شهدا در خیابان‌ها و میادین این شهر خبر داد و گفت: احداث پارک مشاهیر در آبیدر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری بود.

حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهاد مردمی در همه مناسبت‌ها و فصول مختلف وظایف و خدمات متنوعی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب، ایجاد شور و نشاط و ارتقاء سلامت سطح جامعه ارایه می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیران شهری علاوه بر توسعه فعالیت‌های عمرانی ملزم به اجرای فعالیت فرهنگی و اجتماعی هستند، عنوان کرد: همه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری در برگزاری مناسبت‌ها و رویدادهای فرهنگی نظیر جشن بزرگ شب نوروز در ورزشگاه ۲۲ گولان، هفته سنه، کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان و گنگره بین‌المللی مشاهیر کُرد همکاری کردند.

شهردار سنندج از نصب سردیس شهدا در خیابان‌ها و میادین این شهر خبر داد و افزود: احداث پارک مشاهیر در آبیدر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری بود.

صیدی با اشاره به برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی محلات این شهر، خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی با هدف ایجاد و ترویج نشاط اجتماعی زمینه حضور همه اقشار جامعه را در برنامه‌های شاد و مفرح فراهم کرد.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۲۰۰ ورزشکار در پنجمین المپیاد ورزشی محلات ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: امسال شمار شرکت‌کنندگان در این برنامه فرهنگی ورزشی ۳۵ درصد افزایش داشته است.

منبع: ایمنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi