شناسه خبر : 69076
شنبه 02 شهريور 1398 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری از تشییع باشکوه جانباز شهید سماواتی

مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید"سردار حسن سماواتی" روز گذشته جمعه اول شهریورماه در قطعه ۲۴ بهشت زهرای تهران باحضور کم نظیر جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد...

فاش نیوز - مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید"سردار حسن سماواتی" روز گذشته جمعه اول شهریورماه در قطعه 24 بهشت زهرای تهران باحضور کم نظیر جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که اقشار مختلف مردم و خانواده این شهیدِسعید نیز حضور داشتند، مداحان اهل بیت علیهم السلام با قرائت زیارت عاشورا و مداحی، شور و حال خاصی به این جمع حاضران بخشیدند.

تعدادی از جانبازان که جهت مشایعت پیکر مطهر در حسینیه همدانی ها واقع در خیابان ری حضور داشتند به همراه تعداد دیگری از جانبازان که از ساعت 9 صبح در بهشت زهرا حضور یافته و منتظر ورود یار و همسنگر شهیدشان بودند، در حلقه های یک و چند نفره بودند، بار دیگرحال و هوای دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد. جانبازانی که اغلبشان ویلچری و یا با عصا بودند و با چهره های متاثر، با حلقه زدن بر گرد پیکر شهید سماواتی با راه و رسم شهیدان گرانقدر و این شهید معزز تجدید پیمان کردند و در خاتمه با مرثیه سرایی مداح اهل بیت"حاج مهدی سماواتی" (پسر عموی این جانباز شهید) پیکر شهید حسن سماواتی در جوار قبور مطهر دیگر همرزمانش از جمله سردارشهید "سیدمجتبی هاشمی" و "شاهرخ ضرغام"  آرام گرفت.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
روحش شاد هر چه خاک شهید سماواتی است عمر جانبازان شرکت کننده در مراسم باشد الهی آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi