شناسه خبر : 69091
شنبه 02 شهريور 1398 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون پزشکی تعیین درصد برای ۲۵۴ جانباز کردستانی

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی خبر داد و گفت: در این کمیسیون ۲۵۴ جانباز تحت معاینه قرار گرفتند.

http://kurdistan.iqna.ir/files/fa/news/1398/5/31/1430057_691.jpg

محمد احمدی، معاون بهداشت و سلامت بنیاد شهید کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر جانباز در استان کردستان تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
وی از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی امروز، ۳۱ مردادماه در سنندج خبر داد و افزود: در این کمیسیون دو روزه ۲۵۴ جانباز تحت معاینه قرار گرفتند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اعلام کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان به منظور رسیدگی به اعتراض جانبازان نسبت به درصد مشخص شده برای آنان، تعیین درصد از کار افتادگی و پذیرش جانبازانی که تازگی تشکیل پرونده داده‌اند، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون میزان عارضه جانبازی، جانبازان بر اثر تیر و ترکش و مین مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: در این کمیسیون ۹ نفر از پزشکان و متخصصان اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، پوست، داخلی، پزشک عمومی، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب و دو نفر کادر همکار حضور دارند.

احمدی با اشاره به اینکه این کمیسیون بنا به درخواست استان تشکیل شده است، یادآور شد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان کردستانی سالی دو بار برگزار می‌شود که امروز دومین کمیسیون پزشکی برگزار شده است.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
پرونده.جانبازی
پرونده‌.براژجانبازی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi