شناسه خبر : 69099
یکشنبه 03 شهريور 1398 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام زمان مراجعه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام در بنیاد شهید

اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاعیه‌ای خطاب به پذیرفته‌شدگان در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرای جهت استخدام در بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر کرد.

اعلام زمان مراجعه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام در بنیاد شهید

اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاعیه‌ای خطاب به پذیرفته‌شدگان در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرای جهت استخدام در بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر کرد. در متن اطلاعیه اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

به اطلاع آن دسته از افرادی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به‌عنوان پذیرفته‌ شده جهت استخدام در بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده‌اند، می‌رساند به‌منظور سیر سایر مراحل استخدام خود از تاریخ 5 شهریور با در دست داشتن «مدرک شناسایی معتبر» و «پرینت نتیجه نهایی از سامانه جهاد دانشگاهی مبنی بر پذیرفته‌شده نهایی برای استخدام در بنیاد شهید و امور ایثارگران» به ستاد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مورد نظر مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi