شناسه خبر : 69111
یکشنبه 03 شهريور 1398 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد لرستان طنز را به جانباز ترجیح داد!

جانباز قطع عضو و برادرشهید علیرضا آقامیرزایی - همایش تجلیل از آزادگان در خرم آباد روز شنبه 26 مرداد 98 به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی همایشی در سالن ارشاد شهرستان خرم آباد برگزار گردید. در این مراسم تعدادی از مسئولین استان لرستان و جمعی از آزادگان حضور داشتند.

 بعد از سخنرانی مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان بنده اجازه خواستم که دو دقیقه وقت به بنده بدهند که مسائل و مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران را مطرح نمایم اما مسئولین بنیاد ممانعت به عمل آورده و اجازه ندادند که صحبت کنم مجری برنامه به بهانه ذیق وقت با پخش موسیقی و بلندکردن صدای بلندگو از رسیدن صدای من به گوش مسئولین حاضر در جلسه جلوگیری کرد.

 ولی بعد از آن به مدت یک ساعت یا بیشتر برنامه ی طنزی اجرا شد که در شأن خانواده ی محترم آزادگان نبود. متاسفانه باید بگویم این نمایش طنز را از صحبت های یک جانباز 8 سال دفاع مقدس ارجح دانستند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi