شناسه خبر : 69122
شنبه 09 شهريور 1398 , 15:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مراسم سومین روز شهادت جانباز سماواتی/تصاویر

مراسم بزرگداشت و سوم جانباز شهید "محمد حسن سماواتی"، جانباز دو پاقطع در حسینیه فاطمه الزهراء سپاه باشکوه تمام برگزار شد.

فاش نیوز - مراسم بزرگداشت و سوم جانباز شهید "محمد حسن سماواتی"، جانباز دو پاقطع دیروز یکشنبه در حسینیه فاطمه الزهراء سپاه با حضور جمع کثیری از داغدیدگان با شکوه تمام برگزار شد.

دیروز حسینیه فاطمه الزهراء سپاه، میزبان میهمانان خاص شهیدی بود که نام و آوازه بزرگی اش، خوبی ها و فعالیت ها و ... وی، زبانزد تمامی دوستان و آشنایان به ویژه دوستان جانبازش بود.

مراسم از ساعت 4 بعدازظهر آغاز شد و هنوز مراسم رسما" آغاز نشده بود که دلسوختگان فراق این شهید بزرگوار در حسینیه کم کم حاضر می شدند.

 آنچه این مراسم را متمایز می کرد حضور بینظیر جانبازان نخاعی بر روی چرخ هایشان بود که پشت سر هم به جمع حاضرین اضافه می شدند و مجلس شهید را به حضور نورانی خود، مزین می کردند. جانبازان بصیر، قطع عضو و شیمیایی نیز در جلسه حضور داشتند و تعداد قابل ملاحظه ای از چهره های مختلف سیاسی، نظامی و مداحان و ذاکران در مجلس دیده می شدند.

 ازجمله مهمانان خاص و ویژه این مراسم شامل مداح اهل بیت حاج منصور ارضی، حسین سازور، مهدی سماواتی، محمد طاهری، سعید حدادیان و برخی از فرماندهان سپاه، مسئولین کشوری و لشکری سردار کوثری، حناچی شهردار تهران، سردار سپاه حاج حسین الله کرم، دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید، دکتر صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، دکتر رحماندوست نماینده سابق مجلس، دکتر مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدعلی رامین از مسئولین دولت سابق، مسعود ده نمکی کارگردان فیلم های دفاع مقدس و ...بودند.

مراسم با قرائت قرآن و سلام بر پیشگاه اباعبدالله آغاز شد و سپس با مداحی ادامه یافت.

در حین مراسم میهمانان به صاحبان عزا و دوستان خود تسلیت گفته و از قسمت خانم ها صدای شیون وناله خواهران جانباز شهید به گوش می رسید.

برنامه با سخنرانی تا ساعت 6 غروب ادامه یافت و در حین مراسم از میهمانان با شربت و میوه و کیک پذیرایی شد.

جانباز فعال و کوشا، حسن سماواتی در سانحه تصادف درحین رانندگی در روز 5 شنبه 31 مرداد ماه به شهادت رسید.

 

گزارش از شهید گمنام

عکس از شهید گمنام و اسدی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خدا رحمتش کنه ...
دکتر ساقی چقدر از مسئولین بنیاد و دوایر دولتی دیگه که میگن شهدا و ایثار گران
نور چشم ما هستند تشریف آوردند . خیلی خوبه که اینهمه قدر دان و پشتیبان شما و
ایثارگران هستند . نه والله درست نیست فقط انتظار داشته باشید که موقع انتخابات خودی
نشون بدن و خطابه های رعد آسا افاضه کنن اینجور جاها هم پس میان و هم دردی میکنن .
خوب خیالم راحت شد لااقل شما تنهایی عذا داری نکردین .
افسوس که نان پخته خامان دارند ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi