شناسه خبر : 69133
دوشنبه 04 شهريور 1398 , 14:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر و پسر بعد از ۲۰ سال در آغوش هم پیدا شدند

بعد از ۲۰ سال، پدر و پسر در آغوش هم پیدا شدند و مادر، یک‌بار دیگر همسر و فرزندش را دید؛ ولی این‌بار با جسمی استخوانی در تابوتی سبک!

http://www.defapress.ir/files/fa/news/1398/6/4/787105_842.jpg

«حمید داودآبادی» رزمنده، جانباز و پژوهشگر دوران دفاع مقدس، در صفحه مجازی خود با اشاره به ماجرای شهادت یک پدر و پسر، نوشت:

حدود سال ۱۳۸۰، در عملیات تفحص و کشف پیکر‌های شهدا در منطقه «دهلران»، بدن استخوانی ۲ شهید در کنار هم پیدا شد؛ یکی از آن‌ها به تپه خاکی تکیه داده و پاهایش را دراز کرده و دیگری که سن و سالش کمتر بود، سرش را روی پای او گذاشته بود و به دلیل جراحت و خونریزی، هر ۲ به شهادت رسیده بودند. حالا بعد از حدود ۲۰ سال، پیکر استخوانی آن ۲ در آغوش هم پیدا شده بود.

در لحظه اول چیز عجیبی به چشم نمی‌آمد. مثل دیگر شهدا کنار هم خفته بودند؛ ولی وقتی مدارک و پلاک آن‌ها را یافتند، پیگیر ماجرا که شدند و دریافتند:

همرزمانش تعریف می‌کردند که باوجود مخالفت فرماندهان، آن‌ها حاضر نشدند یکی‌شان بماند و دیگری برود عملیات.
در هنگامه نبرد و جنگ سخت، آن‌که سنش بیشتر بود مجروح شد و در کناری افتاد، لحظه‌ای بعد فرد کوچک‌تر که زخمی شده بود به کنار آن یکی آمد و سرش را روی پای او گذاشت و...

بعد از ۲۰ سال، پدر و پسر در آغوش هم پیدا شدند و مادر، یک‌بار دیگر همسر و فرزندش را دید؛ ولی این‌بار با جسمی استخوانی در تابوتی سبک!

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
خوشا به سعادتشان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi