شناسه خبر : 69161
سه شنبه 05 شهريور 1398 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به توهین به شهدا عادت نکنید!

سرباز گمنام شهید - درود به محضر پاک شهیدان وسلام درود به محضر بازماندگان جنگ واقعی که هنوز قلبشان با یاد و نام شهدا می تپد.
من یک فرزند شهیدم، من کسی هستم که خون شهید در رگ هایم جاری است و افتخارم این است، رهبرم امثال ماها را وارثان انقلاب نامیده. پس باید الگو باشیم و در راه حفظ نظام که از به دست آوردنش هم سختتر است بکوشیم.

زمانه ی بدی شده است. حیف که فرزندان شهدا از هم گسیخته شده اند و همین باعث شده افرادی به خود جرات بدهند به شهدا، فرزندان شهدا و به نظام و ارزش های مقدس آن توهین بکنند.

برخی آنقدر وقیح شده اند که به رهبر فرزانه مان هم و روحانیت و شهدای مدافع حرم به راحتی توهین کرده و به روح با برکت حججی های عزیز اهانت می کنند و حتی برای امثال ما که دانشجو هستیم به یک طریق دیگری مشکل درست می کنند.

حتما می گویید چرا خودت کاری نکرده ای؟

 البته چرا، من به تخلفات دانشگاه و به هسته گزینش و سازمان بازرسی شکایت کردم؛ جالب اینکه چند نفر شاهدِ عاقل و بالغ نیز گواه بر محکومیت  فرد متخلف دادند ولی کوفیان نامرد در ایران هم وجود دارند و بر علیه نظام و ارزش های آن می تازند و آنقدر فریبکار و دو رنگ هستند که بزرگان و اندیشمندان را فریب داده اند تا در منصب خود بنشینند و رای به محکومیت فرزند شهید بدهند!

 جالب آنکه آن نامرد بعد از آن جسارت، به من و شاهدین حمله ور شده و شروع به تهدید و هتاکی می کند و می گوید من به... همه مقدسات توهین می کنم و بعد صورتم را می شویم! استعینو بالصبر والصلواه. گاهی اوقات نیاز است سکوت کنی تا با سکوتت این افراد را شکست دهی. ولی متعجبم از کسی که عضو رای دهنده متخلف دادگاه است. چرا که نامه دادگاه انقلاب را به متهم لو داده و اسم شاهدین و متن نامه را به او داده و با پررویی روخوانی می کند!

چرا خود را مقید به اسلام می داند و برعلیه اسلام چوب میراند؟

آقای ( م ق ) که نامه فرزندان شهدا را لو می دهی، ما را دراین دنیا به چه قیمتی فروخته ای؟

آیا خون شهدا معامله می شود؟

 من دلم خون است از کسانی که خون پاک جوانان کشورم را فراموش کردند، من دلم خون است از دستانی که تا مرفق در بیت المال مسلمین فرو رفته است و به ریش ما ایثارگران می خندند! مطمئن باشید ما فرزندان شهدا آتش زیر خاکستریم و منتظر فرمان ولایت فقیه هستیم.

بترسید از روزی که آقا فرمان دهد. این را می نویسم برای سایتی که اسمش با نام شهدا و شهادت گره خورده است. شاید بزرگ مردی پیدا شود و حقمان را بستاند.

 الان دو سالی هست که کفش آهنی پوشیده ام و دنبال حق خواهی هستم، ولی کو گوش شنوا. فایل صوتی از این منافق هم نزد من وجود دارد که به شهیدم توهین می کند. مردان سرزمینم به بابل ورود کنند تا نامردانی که ناحق فرمان می رانند را دستشان را از قلم قدرت قطع کنند. این نامه مختص افرادی است که هنوز دلشان برای این انقلاب و آرمانهایش می تپد و خواهان پیروزی حق برعلیه باطل هستند.
سرباز گمنام امام زمان.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام برفرزندگرانقدرشهیدوهمه ی خانواده ی معظم شهدای گرانقدر
حق باشماست.
وقطعأروزی خواهدرسیدکه.....!
اماشماهم یک اشتباه داری که نام فردمتخلف وضدانقلاب راباحروف نوشتی!!!
علنأاعلام بفرماکه این کیست؟!
و.....
متاسفانه ایران تنها کشوری ک ب شهدا جانبازان توهین میکنن..اما کشورهای دیگ احترام میزارن..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi