شناسه خبر : 69163
چهارشنبه 06 شهريور 1398 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمادگی مناطق ویژه اقتصادی برای تعامل با ایثارگران

معاون حقوقی و امور مجلس مناطق ویژه اقتصادی از آمادگی این مناطق برای تعامل با ایثارگران و ارائه خدمات به آنان خبر داد.

فاش نیوز - معاون حقوقی و امور مجلس مناطق ویژه اقتصادی از آمادگی این مناطق برای تعامل با ایثارگران و ارائه خدمات به آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسین گروسی نماینده ادوار و معاون حقوقی مناطق آزاد کشور با اشاره به امکانات، زیرساخت ها و گستردگی مناطق آزاد در کشور بر آمادگی این مناطق برای تعامل با جامعه ایثارگران و خدمات دهی به آنان تاکید کرد و اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید بر اساس مواد 77 و 88 قانون برنامه ششم توسعه کشور و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بحث تبدیل وضعیت ایثارگران در تمامی دستگاه ها باید اجرایی شود. در این راستا هم در مناطق آزاد نیز این اقدام آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مواد فوق الذکر، دبیر محترم شورای عالی و معاونت حقوقی مجلس مناطق آزاد پیگیر این موضوع هستند تا در تمامی مناطق، قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به طور کامل اجرایی شود. وی که خود از جامعه بزرگ ایثارگری است ادامه داد: به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس مناطق ویژه اقتصادی کشور، این آمادگی را داریم که در خدمت جامعه بزرگ ایثارگران باشیم.

گروسی که عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: ایثارگران چشم و چراغ این کشور هستند و همیشه مورد حمایت و تاکید مقام معظم انقلاب، مسئولان، مجلس و دولت هستند و در این راستا هر آنچه که مربوط به ایثارگران است با جان و دل قابل پیگیری است.

معاون حقوقی و امور مجلس مناطق ویژه اقتصادی کشور با اشاره به تعلق خود به جامعه بزرگ ایثارگری یادآور شد: به عنوان یک عضو کوچک از جامعه بزرگ ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس و والفجر4، پدر و برادرم به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

گروسی اظهار داشت: بنده هم به عنوان یک ایثارگر در کنار پدر و برادرم در عملیات های بیت المقدس و مرصاد حضور داشتم و امیدوارم که بتوانم دین خود را به جامعه بزرگ ایثارگری ادا کنم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام وعرض ارادت به محضرجناب گروسی فرزندشهید و برادرشهیدکه مایه فخر و مباهات جامعه ایثارگری بوده وهستید و خواهیدبود پدر بزرگوارتان وبرادر رشیدتان در بهشت برین برسرسفره اباعبدالله و اولیا واوصیا وپاکان وصالحان وپرهیزکاران وصادقین وآبرو و حیثت داران و مقربان درگاه احدیت همنشین همچون دیگر شهداءی والامقاممان همنشین و محشور شده اند ولی وای به حال مفسدین و اختلاس گران که بنام دین سردین را بریدن بگذریم فقط خواستم عرض سلام وادبی به محضر جنابعالی داشته باشم و لطفاً و خواهشاً برای این بنده کمترین دعا بفرمائیدملتمس به دعایتان معلول دفاع مقدس
بعد 31 سال ازجنگ هنوز شعار خدمات رسانی هست کی عملی میشه ماکه پیر شدیم پشت این چرندیات خودتان راپنهان نکنید ما فریب شیطان را به لطف خدا نخوردیم ونخواهیم خورد با این چندر غاز حقوق اببروریزی نکنید خیال نکنید با هیاهو های هراز گاه بعضی از نماینده ها مشکل حل میشود اصل اخلاص است که کمتر کسی به فکر ان است چطور می شود انسانی تمام زندگیاش را برای دفاع از اسلام بگذارد ویک عده در مقابل ان فقط وعده وعید بدهند دیدار به قیامت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi