شناسه خبر : 69201
پنجشنبه 07 شهريور 1398 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جاماندن دانشجوی ایثارگر از انتخاب واحد

ناشناس- در مورد مصوبات موضوعی ذکر نشده است. گرچه مصوبات بسیار زیادی برای تسهیلات و امتیازات ایثارگران وجود دارد اما مجریان به مصوبات توجه ندارند و به طور کلی سلیقه ای یا بهتر بگوییم بر علیه ایثارگران عمل می کنند.

  مصداق و نمونه درخصوص جاماندن دانشجوی ایثارگر از انتخاب واحد نیز مصوبه شورای برنامه ریزی وزارت علوم تاکید کرده چنانچه ایثارگر یا جانباز دانشجو به علت درمان نتوانسته در مهلت مقرر انتخاب واحد کند می تواند با ارائه گواهی بنیاد از تسهیلات انتخاب واحد بعد از منقضی شدن مهلت استفاده کند تا ترم را از دست ندهد و ادامه تحصیل بدهد.

  متاسفانه علیرغم ارائه مدارک به تهران هنوز اقدامی نشده و آنقدر معطل می کنند که ترم تمام شود و دانشجو علیرغم پیش بینی مصوبه ناچار یک ترم را از دست بدهد به خصوص دانشجویی که فارغ التحصیل شده اما به علت کارشکنی و دشمنی اداره آموزش یک درس پس از فارغ التحصیلی جامانده لیکن اداره آموزش پس از منقضی شدن مهلت انتخاب واحد اطلاع داده که یک درس جامانده و پاس نشده است.

 اینچنین با زندگی و اشتغال و تحصیل ایثارگران بازی می کنند که جان به لب رسیده و شبانه روز باعث و بانی نفوذ مسئولان فاسد و ضد انقلاب را به حاکمیت نظام اسلامی نفرین می کنیم آن وقت می گویند فریاد نکنید تا ضد انقلاب سوء استفاده نکند والله ضد انقلاب از همین سکوت شش ساله بیشترین سوء استفاده را کرده و به تمام مردم و کشور بیشتر از دشمن خارجی صدمه زده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چقدر کامنت ها بنام ناشناس در سایت زیاد شده ، از مسئولان محترم سایت خواهشمندیم ترتیبی مناسب اتخاذ کنند تا شاهد این همه کامنت بنام ناشناس نباشیم.
سلام چه تفاوتی داره ناشناس یا شخصی با نام مستعار اعلام نظر کند شما مطلب را دریاب و در صورت امکان و موافقت حمایت و اقدام فرمایید.
ضمنا تجربه نشان داده پستهای بدون نام فاقد جبهه گیری هستند.
سلام ، در خصوص مشکلات دست سازی که در دانشگاهها برای دانشجویان ایثارگر توسط مسئولان آموزش یا اساتید منحرف و دارای توهمات سیاسی ایجاد میشود میتوان گفت اینگونه حرکات تبدیل به جریانی ضد انقلابی و فراگیر شده است که دانشجوی ایثارگر نمیتواند ارتباط خودش با ایثارگری را فاش کند و تمام مدت تحصیل مجبور است موضوع ایثارگری را پنهان کند حتی اگر از سهمیه ایثارگران استفاده نکرده باشد.
تنها مزیتی که وجود دارد حضور تعدادی از مسئولان دلسوز و انقلابی در دانشگاهها است که در بعضی موارد محدود به دانشجویان ایثارگر کمک میکنند تا توطئه ها را خنثی کنند اما این مقدار کافی نیست و دانشجویان ایثارگر متحمل صدمات و ضررهای جبران نشدنی هستند که در سن جوانی باعث وارد شدن ضرباتی مهلت به روح و روان دانشجوی ایثارگر میگردد.
نظر باینکه هیچیک از مسئولان پیگیری به شکایات در وزارت علوم به شکایات پاسخ نمیدهند یا آنقدر دیر جواب میدهند که کار از کار گذشته البته پاسخ همیشه منفی اعلام میشود.
از مسئولان دلسوز انقلاب تقاضا داریم بنحو مقتضی جریان سازی بر علیه دانشجویان ایثارگر در دانشگاهها را پیگیری و با عاملان جریان سازی برخورد انقلابی صورت پذیرد زیرا صدمات وارده از لحاظ مادی و معنوی بهیچوجه جبران شدنی نیستند و عوارض و تاثیرات بسیار مخربی بجا میگذارد.
طبق معمول چنانچه نیاز به مدارک مستدل باشد از طریق سایت فاش نیوز عزیز آماده ارائه هستیم.
سلام ، با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اثرات شگفت انگیز فضای مجازی در حالیکه در خدمت اسلام و مسلمین باشد، همانگونه که بارها از اثرات و برکات شگفت انگیز و معجزات فاش نیوز عزیز تشکر و قدردانی نمودیم مجددا عرض کنیم انتشار و به مشارکت گذاشتن پیام فوق الذکر باعث حل مشکلی شد که از طریق وزارت علوم قابل حل نبود و درخواست با پاسخ منفی مواجه شد اما خوشبختانه از طریق مسئولان محترم سازمان سنجش تبصره ای به قانون ثبت نام دانشجویان قبولی در مقطع کارشناسان ارشد اضافه شد تا چنانچه دانشجو بعلت جاماندن تک درس نتواند تا 31 شهریور فارغ التحصیل و در دانشگاهی که قبول شده ثبت نام کند مجبور به انصراف نیست لذا میتواند تک درس جامانده را بصورت معرفی به استاد پاس کند که در این صورت تا 30 آذر ماه مهلت ثبت نام امکانپذیر گردیده است.
دوستانی که میگویند ارسال پیامها از طریق سایت مقدس فاش نیوز بی فایده است میتوانند برای چندمین مرتبه شاهد اعجاز و برکات فرهنگ ایثار و شهادت و نتیجه تلاش و زحمات شبانه روزی و بدون چشمداشت مدیریت محترم فاش نیوز و همکاران ارجمند ایشان باشند زیرا اقشار مختلف مردم بویژه بزرگان نظام اسلامی بازدید کننده پیامهای ایثارگران هستند و پیامها توسط مسئولان ارشد کشور مطالعه میشوند و راهکار لازم نیز پیش بینی میگردد.
سلام ، در خصوص پیام فوق الذکر مجددا متذکر میشویم که قوانین و تبصره های بسیاری برای تسهیلات ایثارگران وجود دارد اما مجریان قوانین کارشکنی میکنند و قوانین را به بهانه های مختلف اجرا نمیکنند در این خصوص قوه قضاییه ارگانی برای رسیدگی به عدم اجرای قوانین است اما هر وزاتخانه نیز بخشی برای رسیدگی به شکایات مردم و ایثارگران دارند که معمولا هوای یکدیگر را دارند.
سلام ، در خصوص نتایج آزمون کارشناسی ارشد حدود 3500 نفر به عملکرد سازمان سنجش اعتراض دارند که سهمیه ایثارگران باعث شده با رتبه دو رقمی در آزمون مردود شوند.
متاسفانه همچنان جوسازی و جریان سازی بر علیه تسهیلات قانونی ایثارگران در مقاطع مختلف همچنان ادامه دارد لذا به مسئولان محترم سازمان سنجش پیام بدهید ضمن تشکر از ابراز محبت و حفظ منزلت ایثارگران لطفا علاوه بر پاسخ قاطع که اعلام شده به معترضین بگویید چطور امکان دارد 3500 نفر دارای رتبه دو رقمی باشند؟
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
دوستان عزیز در سازمان سنجش ضمن تقدیر و تشکر از عنایت ویژه که مبذول داشتید باستحضار میرساند که در اطلاعیه ثبت نام دانشجویان قبول در مقطع کارشناسی ارشد تبصره ( 4) در خصوص درس جامانده فارغ التحصیلان تا تاریخ 30 آدر ماه 98 مهلت داده است که توسط معرفی به استاد درس جامانده پاس شود فقط برای دروس نظری امکانپذیر است لذا دانشجوی فارغ التحصیل و قبول در آزمون ارشد که درس جامانده واحد عملی دارد نمیتواند از تبصره یاد شده و معرفی به استاد استفاده کند و ناچار به انصراف از ثبت نام در دانشگاه قبول شده در مقطع ارشد و به تبع انصراف اجباری محرومیت از آزمون سال 99 و سوختن سهمیه ایثارگران خواهد شد.
چرا قوانین طوری تنظیم شدند که با بروز اشکالی جزئی همچون جا ماندن تک درسی پاس نشده متاسفانه دانشجو بطور کامل از ادامه تحصیل محروم میگردد در صورتیکه هدف اصلی از مدیریت و تصویب قوانین میبایست نسبت به حذف موانع و تسهیل شدن ادامه تحصیل منجر شود نه محروم شدن دانشجو و موجب عقب ماندگی گردد !!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi