شناسه خبر : 69202
پنجشنبه 07 شهريور 1398 , 13:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بارها دخترم کتک خورده برگشت!

محمد کاظم کول ابادی - اینجانب از خراسان رضوی جانباز شیمیایی ریوی و ترکشی با سابقه 60 ماه حضور در جبهه و 5 بار مجروحیت بازنشسته فرهنگی دارای فرزندی صعب العلاج معلول جسمی حرکتی و نیازمند به دیالیز همه روزه، شنت مغزی و سابقه تشنج و همسری صعب العلاج و دیابتی هستم.

 دارای دختری هستم که دانشجوی دکتری می باشد،
متاسفانه مدت 2 سال است طبق حکم دادگاه به علت سوء رفتار و عدم پرداخت نفقه از سوی  زوج  به صورت غیابی طلاق گرفته و همراه با فرزند خردسالش در منزل من دردمند زندگی می کند. در دوران زندگی دخترم بیش از 10 بار مورد ضرب و جرح قرار گرفت و موجب رنج ها و مشکلات زیادی برای حقیر شد.

بارها با وساطت صلح و سازش و اقوام به خاطر فرزندش به منزل برگشت. در 8 ماهگی بارداری مورد ضرب و شتم قرار گرفت. با توجه به 2 بار استرداد جهیزیه و برگشت به خانه مقدار زیادی از جهیزیه از بین رفت و یا مخفی نموده و ندادند. فرزند یک روزه اش را از آغوش دخترم از بیمارستان ربودند و با زجه های دخترم ماندم.

 متاسفانه قانون کوتاهی کرد. با هزاران زحمت و قرض 30 سکه به اجرا گذاشتم بلکه بترسد و زندگی کند اما با زیرکی و اجیر کردن شاهدان، اعسار داد و بعد هم تقسیط  10 ماهه یک سکه! آیا منی که هنوز زیر بار بدهی های جهیزیه و مجلس و مشکلات درمان 3 بیمار بودم، حقم این است؟

در این چند سطر نمی شود دردها و مشکلات 4 ساله را ذکر کرد. آقای رئیسی پرونده فرزند مرا در مراحل مختلف بررسی کنید .با دستان پر به خانه بخت رفت و حال با تنی زخمی و دستی خالی برگشته. درد اینجاست که برای دور زدن قانون همه ماشین و خانه و غیره را به نام پدرش خریداری و از خود هیچ برای مصادره نگذاشته در صورتی که همه چیز دارد.

اجرای مهریه دخترم را که با هزاران امید و آرزو به خانه بخت رفت را خواهانم که دور از عدالت و انصاف نیست. 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام برادرعزیزم جانباز واقعی هرچندمیدانم مختصری از درد ورنج ومشگلاتتان را بیان فرموده بااینهمه اعصابم بهم ریخت چراواقعاً هیچکس به فکرجانبازان دردکشیده وخانوادهای رنج دیده اشان نیست خداوندبی نهایت قادروتوانا اولاً این ناکسان را که براریکه های قدرت لمیده اندرا به سزای اعمالشان رسانده وثانیاً این به اصطلاح مرد شریک زندگی دخترتان را به راه راست هدایت کندایشان نه تنها نبایستی این کارهای ناشایست را انجام داده بلکا بایستی هرروز دست شمارابوسه زندودخترتان را روچشمانش جای دهدچراکه فرزندان جانبازان کم موردلطف وبی مهری وزخم وزبان کوفیان قرارنگرفته وبنده از دامادتان خواهش میکنم نزدشماآمده وعذرخواهی کندوباعث نشوداولاً طلاقی صورت گرفته چراکه عرش خدابلرزه میفتدثانیاً روانیست طفلی را از نعمت مادر داشتن محرومش کندامیدوارم به لطف وعنایت ویژه بی نهایت خداوندبی نهایت مهربان به زندگی مشترکشان درکمال احترام وآرامش برگردندوآرزوی بهبودی کامل همسرگرامیتان وفرزنددلبندتان را از خداوندبی نهایت کریم وبی نهایت رحیم خواهانم وان شاءا...هرچه زودترخداوندبی نهایت مهربان شفای عاجل وکامل بهشان عنایت فرمایدهمچنین تمامی بیماران را به لطف وعنایت ویژه بی نهایت خودش شفای عاجل عنایت فرماید،آمّین یارَبّ العالمین
پیگیری کارهای حقوقی در کشور ما بیشتر باعث بیماری و رنج مضاعف می شود و احقاق حق، معمولا کمتر دیده نمی شود .
سلام من مادرشهیدودوجانبازم ک همسرمن دوسال وشیش ماه ثابقه جبه دارد فرزنداخراینجانب پس ازگرفتن دیپلم ب هزاران جاسرزدامامتسفانه غیرازپارتی پارتی بازی چیزی ندیدیک اداره ازسال هشتادنودهفتادنیروگرفته بوداماازبکارگیری فرزندم دراین چندسال امتناع کردوشکایت مابجای نرسیدحتی بنیادشهیددرجذب خسرو تر خان غیرشهداوازاقوام جذبب کردواخرش انهاراجنگ نابودکردواینراشماهابترسیدازاه مادران چ خو ن شهداودامانتان راخواهد گرفت وهمانطورک خواب شهادت فرزندم. رادیدم خواب عاقبت بی عدالتی راهم دیده ام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi