شناسه خبر : 69233
شنبه 09 شهريور 1398 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت نامه شهید علیدادی/ عکس

دهم شهریور ماه سالروز شهادت سردار عملیات کربلای2 «قدرت الله علیدادی» است. به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت این سردار رشید اسلام وصیت نامه شهید به همراه اصل وصیت نامه در نوید شاهد منتشر می شود.

شهید قدرت الله علیدادی اسفند ماه 1336 در شهرستان ایذه متولد شد. وی در عملیات های حصر آبادان ، فتح المبین، بیت المقدس، والفجر مقدماتی ، عملیات خیبر، عملیات بدر و کربلای دو شرکت داشت . علیدادی، فرمانده شجاع محور عملیاتیلشکر 9 بدر، در دومین روز عملیات کربلای 2 در دهم شهریور سال 1365 در رشته کوه‌های سکران، واقع در دره عمومی حاج عمران کردستان بر اثر اصابت ترکش به پیکرش در سن 29 سالگی ردای سرخ شهادت را بر تن کرده و عاشقانه به دیدار حق شتافت.

وصیت نامه سردار شهید «قدرت الله علیدادی» + عکس

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت قدرت الله علیدادی، وصیت نامه این شهید در نوید شاهد منتشر شد.

بسمه تعالی

الذی خلق الموت و الحیوه لیبلوکم ایکم احسن عملا (سوره الملک آیه 2)

خدا مرگ و زندگی را آفریده تا بیازماید که کدامیک از شما درستکارترید.

درود و سلام به رهبر کبیر امام بزرگوار و سلام به خانواده های شهدای اسلام.

اینجانب قدرت الله علیدادی در این شرایط از زمان راه رسیدن به هدف خود را انتخاب کرده ام، در این شرایط از زمان که دشمنان اسلام و خدا و انسانیت در روی زمین فساد می کنند و حق را به ناحق، خیر را به شر، عدل را به ظلم، هدایت را به ضلالت و جهالت، عهد و امانت را به خیانت وغارت ، جوانمردی و آزادی را به بردگی و اسارت، عشق و ایمان را به تمایل چرانی منحرف کرده اند و برای حفاظت و نگهداری از مفاسدشان مردان خدا را کشتند، خانه هایشان را غارت کردند، به حیثیت و ناموسشان تجاوز کردند. نگاهی به شیعیان مظلوم لبنان بکنیم اینها شاهد عینی است.

صدام کثیف نوکر شرق و غرب، چه از ملت مسلمان ایران خواست، به شهرهای ما تجاوز کرد، برادرانمان به شهادت رساند، خانواده ها را آواره کرد، شهرها را خراب کرد. در بعضی از شهرها به مادران و خواهران چه کارها که نکرد، نه به کودکان رحم کرد نه زنان نه پیران. صدام کثیف چرا این چنین بر سر ملت مسلمان آورد. برای اینکه اسلام و قرآن کریم را در بین آنها می دید و اسلام و قرآن کریم آمده است برای اینکه فساد را دروی زمین برچیند و ریشه اش را بکند و در این زمان تمام ظالمان دست در دست هم دادند تا اسلام را بردارند.

انشاالله که به یاری خداوند بزرگ و همت شما مسلمانان ریشه ظلم و فساد در روی زمین بر چیده خواهد شد. ای خداوند بزرگ، ای که همه عالم را آفریدی و همه ازآن توست، من هم به درگاه تو روی آوردم و راه تو را انتخاب کردم و در راه تو هرچه که از آن تو است به تو باز می گردانم و تورا سپاس گذارم که حقیقت خویش را یافتم، و به تو پناه می برم و جز تو انتخاب نکردم. ای برادران و خواهران مسلمان غافل از خدای خود نشوید هرچه نعمت داریم از آن خداوند بزرگ است قدر نعمتهای خداوند بزرگ را بدانیم، رهبر کبیر را بدانیم، ببینید در لبنان مسلمانان چه می کشند چه مظلومانه و غریبانه آنها را تکه تکه می کنند و هیچ امنیتی وجود ندارد، مال و جان و ناموس آنها همیشه در خطر است و ببینید چگونه ظالمان و جباران به ملتهای تحت ستم مفاسد را تحمیل می کنند و آنها را وادار و عادت به فساد می کنند، فساد اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی ...غیره

ببینید وضع این ملتها را چگونه در مفاسد غرق شده اند نه در این دنیا عزت و شرافت و خودی دارند نه در آخرت و بدانیم قدر نعمتهای خداوند بزرگ را.

تا ناله و غم و اندوه مادری و اشک یتیمی جاری نگشت نعمتی خداوند بزرگ نصیب ما نکرد. بدانیم قدر این نعمتها را که حاصل ناله مادران و اشک یتیمان و بی سرپرستی بیوه زنان است.

راجع به وضع عیالم و بچه هایم و بدهکاریهایم و خانوادمان نامه های جداگانه نوشتم که لازم نیست تکثیر شوند.
خداوند بزرگ اسلام و امام عزیز و مسلمین راحفظ کند.

قدرت الله علیدادی

منبع: نوید شاهد
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi