شناسه خبر : 69234
شنبه 09 شهريور 1398 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری سومین سالگرد شهید مایلی

مراسم سومین سالگرد شهادت استاد خلبان سردار «حاج احمد مایلی» مصادف با شب تاسوعای حسینی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) تهران برگزار می شود.

 آئین بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار شهید «حاج احمد مایلی» روز یکشنبه هفدهم شهریور و همزمان با شب تاسوعای حسینی (سالروز شهادت شهید به تاریخ قمری) از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در آستان مقدس امامزاده حسن )ع) با حضور پرشور مردم تهران برگزار خواهد شد.

استاد خلبان سردار شهید «حاج احمد مایلی» فرمانده یگان ویژه هوایی «صابرین» و یگان ویژه هوایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران بود که در جریان یک عملیات شناسایی در منطقه ایرانشهر سیستان و بلوچستان در نوزدهم مهرماه 1395 به درجه رفیع شهادت نائل شد. ایشان در بیشتر عملیاتهای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در مناطق عملیاتی کردستان و مناطق مرزی سیستان و بلوچستان حضور داشته و در دفاع از حریم اهل بیت و آموزش نیروهای جهان اسلام از جمله حزب الله لبنان و مدافعان حرم نقش مهم و تاثیرگذار داشت. شهید «مایلی» با راه اندازی گشتهای هوایی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان در ایجاد امنیت این منطقه استراتژیک بسیار موثر بود.

گفتنی است شهید «داود مایلی»، برادر شهید «حاج احمد مایلی» نیز در جریان عملیات «کربلای 5» به شهادت رسید.

 

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید «احمد مایلی» برگزار می شود

 

منبع: نوید شاهد
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi