شناسه خبر : 69257
یکشنبه 10 شهريور 1398 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمک پیامکی برای مناسب سازی معابر جانبازان

نماینده انجمن جانبازان نخاعی در کمیسیون مناسب سازی کشور، با ارسال پیامی به مددجویان و کم توانان (جانباز یا معلول) خواست مشکلات موجود درخصوص مناسب سازی محیط خود را با سامانه پیامکی "معبر" به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ اطلاع دهند....

فاش نیوز - نماینده انجمن جانبازان نخاعی در کمیسیون مناسب سازی کشور، با ارسال پیامی به مددجویان و کم توانان (جانباز یا معلول) خواست مشکلات موجود درخصوص مناسب سازی محیط خود را با سامانه پیامکی "معبر" به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور به شماره 3000012322 اطلاع دهند.

گفتنی است با وجود قوانین متعددی که در باره مناسب سازی محیط شهری و پیرامون آن برای سهولت در رفت و آمد افراد کم توان و ناتوان جامعه وجود دارد و نیار به حضور در بطن جامعه و فعالیت اجتماعی این قشر از عزیزان و قصور و کوتاهی بسیاری که مسئولین و متولیان امر مناسب سازی در کشور دارند از قبیل وزارت شهرسازی، بهزیستی، بنیاد شهید و شهرداری ها، متاسفانه علی رغم تاکیداتی که طی سالیان گذشته در این مورد از سوی جامعه جانبازان و معلولان صورت گرفته،  هنوز اتفاق ملموس و قابل اعتنایی در این زمینه صورت نگرفته است.

بااینکه در کمیسیون های مختلف مناسب سازی در شهرداری ها و حتی ادارات مسکن و شهرسازی سراسر کشور نمایندگانی از تشکل های معلولین و جانبازان و سازمان های دولتی متولی از قبیل بهزیستی و بنیاد شهید حضور دارند اما نه تنها این مشکل حل نشده است، می رود که به معضل جدی تری نیز تبدل شود.

امید می رود که در یک اقدام جهادی، فعالیت عملیِ گسترده ای در زمینه مناسب سازی از سوی مسئولین و متولیان صورت بگیرد و صرفا به تشکیل جلسات منجر نشود.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi