شناسه خبر : 69262
یکشنبه 10 شهريور 1398 , 15:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودم می دهم و خلاص!

ناشناس- تاریخ 5 شهریور سال جاری برای عمل توده داخل سرم که به گفته پزشک جراح به دلیل مصرف داروهای آرامبخش ایجاد شده عمل جراحی داشتم که تمام مراحل توسط نماینده بیمه دی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بدون هیچ گونه مشکلی انجام شد لیکن هزینه های آزمایشگاه و برخی هزینه های کلینیکی و تهیه دارو را خودم پرداخت کردم و بعید می دانم بیمه مبلغی از مبالغ پرداخت شده را عودت کند.

 قرار بود با ارائه کد ملی هیچگونه هزینه ای بابت درمان پرداخت نشود اما می گویند باید به پزشکان و داروخانه و آزمایشگاهی مراجعه شود که بیمه تعیین کرده لذا با توجه به تعداد محدود آنها که اغلب در دسترس نیستند ترجیح می دهیم به جای طی کردن مسافت طولانی و نوبت های ویزیت به پزشکان کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کنیم و هزینه ها را شخصا" پرداخت کنیم.

 سال هاست داروهای اعصاب را دکتر از خارج وارد می کند و در اختیار قرار می دهد و مسئولان بنیاد از پرداخت هزینه آنها که اغلب تا 500 هزار تومن بالغ می گردد، خودداری می کند و می گویند داروی داخلی مصرف کنید درحالیکه داروهای داخل کیفیت داروهای خارجی را ندارند و خودشان به خوبی می دانند.

 طبق قانون درمان ایثارگران رایگان است اما هرگز رعایت نشده و همیشه هزینه های درمانی به ویژه معالجات نقاط مجروحیت را شخصا" پرداخت کردیم که طبق معمول بنیاد شرایطی برای استفاده از تسهیلات برقرار کرده و بخشی از قانون را ترک کرده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام کاملا درسته
داروی قلب من را هم ایرانی نوشته بودند،. یک هفته بعد از مصرف دچار کاهش ضربان قلب شدم و و تا صبح دو بار مجبور شدم نوار قلب بگیرم
خودم قطع کردم .
همسر بنده از کار افتاده و موج گرفتگی در سوریه شده ولی از سال ۹۵ تا حالا رسیدگی نشده وضعیت زندگی بدی با دو تا بچه داریم
این موج انفجار یک مجروحیت درد ناک و خانمانسوزی است .
در مغز انسان 5 عضو اصلی :شنوایی ,بینایی, مغز وهوشیاری, بویایی ,لامسه قرار دارند.
که هنگام انفجار این عضوها آسیب می بیند ,که طبق آمار عملکر مغز وگوش بیشترین اسیب دید گان هستند .
که مغز رفتار وروان انسان را مختل می کند .وانسان را تا آستانه جنون می کشاند .وناعلاج .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi