شناسه خبر : 69272
دوشنبه 11 شهريور 1398 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعزیه‌خوان حسینی فدای حرم شد

کتاب تعزیه دریا؛ خاطرات حدیثه نوبخت، همسر شهید مدافع حرم سید جواد اسدی همزمان با ایام محرم  توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

"مقام معظم رهبری" فرمودند: لشکر ویژۀ ۲۵ کربلا یک لشکر قوی، قدرتمند، خط شکن و خط نگهدار بود. مازندران، رزمندگان و سرداران آن شجاعانه و قهرمانانه، و به تعبیر کامل، مؤمنانه از دینشان دفاع کردند. مردم مازندران جزو نقطه های از کشور بودند که در همۀ فداکار یهای جنگ، جای پای آنها دیده می شود.  

تاریخ انقلاب اسلامی مملوّ از مردان مردی است که با مال و جان خود جهاد کرده اند و در این راه پرخطر، عاشقانه، آیات الهی را تفسیر نموده اند.
حماسه سازان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، در دفاع از حرم و حریم حضرت زینب س و معصومین ع و ذریۀ مطهرشان در کشورهای عراق و سوریه و... جا نفشانی ها زیادی کرده اند.

شهید عزیز «سیدجواد اسدی » دومین شهید این خانواده است که با زبان نوحه سرایی و عمل جهادی در راه خدا، وارد صحنۀ نبرد با تکفیری ها شد و - طبق رؤیای صادق های که مادر بزرگوارش دیده بود - در حماسۀ مقاومت خان طومان، شهادت را به آغوش کشید و «عند ربهم یرزقون » گشت و پیکر مطهرش پس از حدود ۳۵ ماه به دامان خانواده بازگشت و با عطر جهادی اش، استان و شهر و محله را تطهیر کرد.
کتاب تعزیه دریا  به کوشش «مصیب معصومیان »، که خود از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و همچینین از رزمندگان مدافع حرم و برادر شهید نیز هست، به نگارش درآمده است.

پیش از این، از این رزمنده مدافع حرم و نویسنده توانا چندین جلد کتاب از شهدای مدافع حرم خان طومان همچون شهید رادمهر(کتاب شهید عزیز)، شهید سید رضا طاهر(کتاب طاهر خان طومان)، شهید محمد تقی سالخورده(کتاب هفت روز دیگر)، شهید حاج محمود شالیکار( کتاب خدا حافظ دنیا) و چندین جلد کتاب دیگر در این زمینه منتشر شده است.

برشی از کتاب:
دیروز مادرم گفت: شما ناهار بیایید خونۀ ما. خواهرم شب میاد!
گفتم: نه! جواد شاید زنگ بزنه خونه، موبایل آنتن نمیده!
یکهو مادرم زد زیر گریه...
تازه فهمیدم چه گفتم!
اصلاً حواسم نبود که جواد دیگر نیست. دیگر تلفن نمیزند. دیگر مأموریت نمیرود...

 زندگی داستانی شهید مدافع حرم سید جواد اسدی به روایت همسر شهید به کوشش مصیب معصومیان  در قطع  رقعی و  در ۱۲۲ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ اقدام نمایند و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi