شناسه خبر : 69279
دوشنبه 11 شهريور 1398 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زیباکلام نذر کرده آبروی دولت را ببرد!


صادق زیباکلام گفت: انجام دیدار روحانی و ترامپ برای خود من هم ثقیل است و زیاد امیدوار نیستم اما نذر می‌کنم روحانی و ترامپ با هم دیدار کنند(!)
وی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در پاسخ به این سؤال که آیا روحانی و ترامپ در نیویورک دیدار می‌کنند؟ می‌گوید: بستگی دارد این سؤال از چه کسی پرسیده شود. صادق زیباکلام با توجه به هزینه‌های آمریکاستیزی در 40 سال گذشته آرزو می‌کند این مسئله تمام شود بنابراین دعا و نذر می‌کند که ترامپ و روحانی با هم ملاقات کنند. امکان دارد با واسطه رئیس جمهور فرانسه و سایر رهبران اروپا یک ملاقات دسته جمعی انجام شود.
وی در عین حال می‌گوید: برای ترامپ دیدار با روحانی صرفا یک مسئله تبلیغاتی است تا از این دیدار برای جمع آوری رأی در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کند. حالا اگر این دیدار انجام شد بهتر اما اگر نشد این طور نیست که شانس ترامپ برای انتخاب مجدد به کل از بین برود. اما این دیدار اگر انجام شود و با نتیجه ملموسی همراه نباشد، هزینه‌های سنگینی را به اعتبار و پرستیژ طرف ایرانی وارد می کند. برای همین ایران دنبال این است که آمریکا حصول نتیجه را قبل از دیدار تضمین کند.
زیباکلام همچنین گفت: انجام دیدار روحانی و ترامپ برای خود من هم ثقیل است و زیاد امیدوار نیستم اما سطح امیدواری‌ام نسبت به شهریور سال 97 بیشتر شده است.
زیباکلام البته توضیح نداده که اگر دیدار بی‌نتیجه برای روحانی پرهزینه است، و اگر ترامپ به هیچ توافقی پایبند نیست، چرا اصرار دارد او را روی پوست خربزه ملاقات با ترامپ بفرستد؛ فقط سوژه خنده و انگشت‌نما شدن؟!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi