25 شهريور 1398/ ۱۷ محرم ۱۴۴۱
شناسه خبر : 69299
1398,شنبه 23 شهريور12:17
اشتراک گذاری در:
عکس روز
نماینده ایثارگر مجلس از طرف ایثارگران خواستار شد:

تغییر بیمه ایثارگران از دی به ایران


نماینده ایثارگر مجلس از درخواست ایثارگران برای انتقال بیمه ایثارگران به بیمه دولتی ایران شد...

تغییر بیمه ایثارگران از دی به ایران

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از امضا و ارسال نامه به رئیس جمهور در خصوص رفع مشکل بیمه ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، هاجر چنارانی، نماینده ایثارگر مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با انتقاد از تامین نشدن اعتبارات مورد لزوم بیمه تکمیلی ایثارگران از سوی دولت تصریح کرد: متاسفانه بیمه دی در سال های اخیر بدهکاری بسیار زیادی بالا آورده است و شاید کسانی که یک جورهایی صاحب نفع در این بیمه هستند، متصل به بنیاد شهید باشند، اجازه تغییر را ندهند؛ اما درخواست جامعه ایثارگری و ما به عنوان نماینده مردم تغییر بیمه تکمیلی ایثارگران از دی به بیمه ایران است.

نماینده مجلس دهم در ادامه با اشاره به پیگیری این موضوع از سوی نمایندگان ایثارگر توضیح داد: این درخواست با امضای تعدادی از نمایندگان در قالب نامه ای به رئیس جمهور، آماده شده است و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید آن را در اسرع وقت در اولویت کارهای خود قرار دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این نامه در آینده نزدیک به دکتر روحانی، رئیس جمهور توسط جمعی از نمایندگان ارسال خواهد شد و در این چارچوب هم از ایثارگران سراسر کشور این درخواست را داریم که از نمایندگان خود در مجلس بخواهند که این نامه را امضا کنند.

چنارانی با تاکید بر اینکه اولویت ما تغییر دستگاه بیمه گر از بیمه دی به بیمه ایران است اظهار داشت: بیمه ایثارگران قبلا برعهده بیمه ایران بود و نارضایتی ها نسبت به امروز بسیار کمتر بود؛ بنابراین ما می خواهیم کسانی در راس کار بیمه تکمیلی قرار بگیرند که خودشان اندوخته ای داشته باشند و این توانایی در بیمه ایران به عنوان یک بیمه گر دولتی وجود دارد؛ در حالی که بیمه دی در حال حاضر آهی در بساط ندارد؛ پس چه بهتر که ما به دنبال بیمه ای باشیم که خودش حداقل موجودی را داشته باشد.

این نماینده مجلس که خود فرزند شهید است تاکید کرد: ما در حال انجام رایزنی های لازم در مورد انتقال بیمه ایثارگران از دی به ایران هستیم و چون بیمه ایران جامعه وسیعتری را پوشش داده و تعهدات خوبی تا کنون داشته است، در نتیجه به دنبال یک بیمه متعهد هستیم و در این راستا تعدادی از ایثارگران با بیمه ایران صحبت هایی کرده اند که امیدواریم به مرحله نهایی برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع بیمه درمانی ایثارگران تبدیل به گروکشی سیاسی شده است یادآور شد: آن چیزی که در حال حاضر وجود دارد این است که مسئولینی که در رأس کار، اعم از دولت و مجلس هستند باید تلاش بیشتری کنند؛ چرا که هم دولت و هم مجلس، حامی ایثارگران هستند اما متاسفانه در این وسط یک کارهایی انجام شده است که ما فکر می کنیم یک سری افراد غرض ورزی های شخصی دارند که جامعه ایثارگری باید با آن مطالبه گری واقعی که در خود دارد جلوی این کار را بگیرند.

چنارانی نماینده مردم نیشابور در خانه ملت متذکر شد: خوشبختانه جامعه ایثارگری ما تا کنون توانسته است موضوع را به نمایندگان در خانه ملت منعکس کند و ان شاالله نمایندگان ایثارگر مجلس نه تنها پیگیر موضوع بیمه تکمیلی، بلکه بسیاری از مطالبات و نیازهای جامعه ایثارگری باشند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تاکید کرد: مسئولین نظام مدیون ایثارگران هستند و تا روزی که این نظام پابرجاست باید سهم ایثارگران در تمامی بودجه ها لحاظ شود اما متاسفانه ما این سهل انگاری را در دولت های مختلف مشاهده کردیم ولی باید تلاش کنیم که رضایتمندی جامعه ایثارگری را افزایش دهیم؛ چراکه مدیون آنها هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران متذکر شد: آقای شهیدی خدمت های خود را انجام داده است و خودش هم چندبار گفته است که استعفا داده است. به نظر من بدنه فشل بنیاد شهید نیازمند نیرویی است که دلسوز، دغدغه مند و جوانتر باشد. اگرچه من خیلی موافق ورود نیروهای ایثارگر به بدنه مدیریت بنیاد شهید نیستم چرا که ممکن است نارضایتی هایی را ایجاد کند، اما رئیس آینده بنیاد شهید باید کسی باشد که دغدغه مند انقلاب و دلسوز آن باشد.


کد خبرنگار : 17


هاجر چنارانی     بیمه تکمیلی ایثارگران     بنیاد شهید                                
Reply
no
0
yes
4
حسن حسینایی فرزند شهید
1398/06/14 - 09:00
با سلام واحترام
ضمن تشکر از زحمات نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی سرکار خانم چنارانی .مگر انتخاب مدیران ارشد از میان ایثارگران دلسوز چ اشکالی دارد بنظر من که ایثارگران بسیار بهتر مشکلات جامعه ایثارگری را درک ورفع میکنند اشکالش چیست یک نفر جواب دهد .

Reply
no
0
yes
1
حیدری
1398/06/14 - 09:11
سلام.من جانباز هستم قبلا در یک اداره دولتی پست مدیریت داشتم به اداره ای دیگر منتقل شدم در اداره دوم پست همتراز همان پست اداره اول گرفتم .اما در اداره دوم سختی کار در حکم کارگزینی برای من لحاط نمی شود ومی گویند در حکم اداره قبلی چون من سختی کار نداشتم در اداره دوم هم نباید داشته باشید.لطفاکارشناس خقوقی راهنمایی فرماید

Reply
no
4
yes
8
هموطن
1398/06/14 - 14:32
سال 97 علت این که بنیاد با بیمه دی قرارداد بست، این بود که سرانه دی 156000تومان و سرانه بیمه ایران 220000هزارتومان که حتی همان سرانه پایین را هم نتوانست پرداخت کند ! و کلی بدهی دارد .

پیشنهاد خانم چنارانی مثل اینکه به یک وزنه بردار که وزنه 50 کیلیویی را با بدبختی بلند می کند بگویند یهویی وزنه 100 کیلو را باید بلند کند.
بهتر است نمایندگان پیشنهادات منطقی و کارشناسی شده بدهند و نه حرف هایی که فقط به درد انتخابات می خورد .

Reply
no
0
yes
3
جانباز بازنشسته فرهنگی
1398/06/15 - 18:16
با سلام اتفاقا بیمه ایران به این دلیل که دولتی است و بنیاد هم ارگان دولتی می باشد و مهمترازاین ارگان به نظر نمی آید که ارگانی باشد ازاین نماینده محترم تقاضا مند است به هر عنوان تمام تلاش خود را انجام دهدبا سایر نماینده های ایثارگران، تا بتوانند ازاول آبان بنیاد شهید قرداد جدید با بیمه ایران برقرار نمایند به جد می توان گفت که انشاالله با این قرارداد مشکل درمانی چندسال ایثارگران کاملا حل شود

no
0
yes
0
دختر جانباز
1398/06/17 - 14:25
سلام من امروز بیمه دی بودم گفتن بیمه دی تا آخر تابستان با بنیاد شهید قرارداد داره ۰بعدش معلوم‌نیست چی بشه ...


Reply
no
0
yes
3
.....
1398/06/16 - 01:16
سلام..بنده یک جانبازمعیشت بگیرساتامیباشم،چندروزپیش برای گرفتن عکس ام آرآی ازگردنم به بیمارستان مسلمین شیرازمراجعه کردم وبعدازپذیرش متوجه شدم که بیمارستان با بیمه دی قراردادنداردوتمام هزینه راآزادازم دریافت کردند..بنده تنهاراه درآمدم همین کمک معیشت هست وغیرشاغلم..این سوال ذهنم رادرگیرکردکه چرابیمارستان متعلق به سپاه به خانواده معظم شهداوجانبازان درقالب بیمه درمانی بنیادهیچ خدماتی نمیدهدوقراردادبابیمه دی ندارند..تورابخدااین باربزرگ هزینه درمان راازدوش مابردارید..آیامیدانیدجانبازبیماروتنگدست چه حالی دارد؟؟

Reply
no
1
yes
3
يوسف
1398/06/16 - 09:34
خداوند بشما عزت و سلامتي بدهد که بفکر ايثارگران هستيد بخدا اگر بيمه ايران متولي بيمه تکميلي و حتي درمان بشود همه ي مشکلات ماها حل خواهد شد خبر نداريد اگر توي اين چند سال بيماران صعب العلاج چه زجرهايي ميکشند .
تحقيق کنيد از همين خانواده ها انوقت به عمق فاجعه پي خواهيد برد بحق همين ماه محرم خدا باني و کسانيکه بيمه دي را مسئول ايثارگران کردند رسوا کند

نابود باد بيمه دي

نابود باد بيمه دي

نابودباد بيمه دي

.
يا سيدالشهدا ع يا امام حسين ع همين يک مورد را درست کن به قران مجيد همه دارو ندارو مون را فروختيم و خرج بيمارمون کرديم و هنوز ادامه دارد ...

يا ابوالفضل کمک کن

يا صاحب الزمان مددي

Reply
no
0
yes
3
جانباز 50 درصد
1398/06/16 - 19:48
بنام خدا
سرکار خانم نماینده محترم مجلس
کی الان 2 ماه است میخواهم عمل چسپنگی روده بکنم چون مجروحیتم شکم است میترسم برم بیمارستان . چون میدونم ابروم میره نه خودم دارم پرداخت کنم نه مورد حمایت بیمه دی البته نمیشه اسمشو گذاشت بیمه . وقتی مردم در شدت درد انگاه بستریم میکنند . چرا با ابروی ما جانبازان بازی میکنید از خدا بترسید ماکه مریضیمون از شکم مادر نیاوردیم برای دفاع از این اب وخاک اینچنین نیازمند دارو درمان شدیم . چی بگم واگزار به روز قیامت میکنم . نه تشکر میکنم ونه سپاسی دارم از کسی
جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد

Reply
no
1
yes
1
ولی الله
1398/06/17 - 04:11
سلام
از فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ونمایندگان
محترم خانوادها شهدا وجانبازان درخواست داریم بصورت
جدی و تصمیم محکم ودلسوزان تلاش انقلابی و ولایی کنند
و با بیمه دی بنیادشهید وامورایثارگران لغو قراداد؟
و با بیمه ایران قرارداد ببند تشکر

Reply
no
0
yes
1
جانباز بیست درصد شیمیایی و اعصاب و روان
1398/06/17 - 10:07
این اقدام در جهت کمک به بنیاد است از تعهدات معوق و بی سامانی ان برادر عزیز برای حل مشکل ما نیست قرار است فردی را برای نجات از این بی مدیریتی نجات دهند یک سل است که سند بنده پرداخت نشده ولی اسمش است که دارای بیمه تکمیلی دی هستم.

Reply
no
1
yes
1
آزاده
1398/06/18 - 20:48
قابل توجه همرزمان محترم ---- چه بیمه ایران باشد و یا دی و یا ....... مشکل اصلی بودجه است که در دست عده ای مسئول بی کفایت و خائن افتاده و مملکت را با مشکل روبرو کرده اند .

Reply
no
1
yes
3
جانباز
1398/06/18 - 23:39
بیمه دی لغوقراردادبکنندمشکل درمان مابخودی خود حل میشود.بخصوص بستن قراردادباایران. انشاءالله بنیادکوتاهی نکند.





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.