شناسه خبر : 69306
سه شنبه 12 شهريور 1398 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زاکانی در جمع جانبازان...

دکتر علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سیدالشهد(ع) پای صحبت تک تک اعضای شورا که از مشکلات عدیده درمان، بیمه، حقوقی و بی توجهی بنیاد شهید و امور ایثارگران بعنوان نهاد متولی ایثارگران گفتند، نشست.

فاش نیوز - زاکانی که میهمان ویژه این هفته جلسه شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران بود، گفت: مشکل بنیاد این است که حس لازم در جهت فهم ایثارگران را ندارد.

   دکتر علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اعضای شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سیدالشهد(ع) پای صحبت تک تک اعضای شورا که از مشکلات عدیده درمان، بیمه، حقوقی و بی توجهی بنیاد شهید و امور ایثارگران بعنوان نهاد متولی ایثارگران گفتند، نشست.

   در این جلسه اعضای شورا با تعجب از اینکه چطور ممکن است بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره شهید رجائی دستگاه برتر شناخته شود، به تشریح مشکلات و رنج قشرهای مختلف گروه های ایثارگری و بی توجهی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند، آن هم در شرایطی که این شبکه بعنوان تنها شبکه رسمی و قانونی ایثارگران به جهت اشراف به مشکلات رسماً آمادگی خود را برای هرگونه همکاری بعنوان بازوی مشورتی حوزه های تخصصی بنیاد به ریاست آن اعلام کرده است، اما متاسفانه ایشان علی رغم مکاتبات متعدد، چندین ماه است که هنوز درخواست وقت ملاقات اعضای شبکه را نپذیرفتند و پیگیری از دفتر ایشان هم تا کنون بی نتیجه مانده است.

    زاکانی از حضور در کنار همرزمانش ابراز خرسندی کرد و گفت مشکل اساسی بنیاد این است که تبدیل به یک اداره شده و آن هم اداره ی که بدنبال روزمرگی است نه بدنبال خلاقیت، نو آوری و خدمتگزاری، لذا بر این اساس همه مشکلاتی که برشمردید از آن جاری و ساریست.

   این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حتی اگر کشور در شرایط سختی باشد نباید ایثارگران که صاحبان اصلی انقلاب هستند نادیده گرفته شوند، در مقابل درخواست اعضای شورا که میخواهند مشکلات و بی توجهی بنیاد را بصورت قانونی از مراجع ذیصلاح  از جمله دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور و ... پیگیری کنند، نیز تاکید کرد  بنده هم  به نوبه خود حتما کمک و پیگیری خواهم کرد.

    وی در ادامه گفت پشنهاد می کنم تمام مشکلات قشر های مختلف ایثارگران در انجمن های زیر مجموعه این شبکه بطور تخصصی احصا و پس از بررسی در جلسات شورا برای پیگیری اولویت بندی شود. 

در پایان مقرر شد این جلسات بطور مستمر با حضور ایشان و سایر مسئولین برای پیگیری مسائل مطروحه برگزار شود.

  گفتنی است "شبکه ملی ایثارگران" حدود سه سال است فعالیت خود را آغاز، و اخیرًا مجوز رسمی فعالیت خود را از وزارت کشور دریافت کرده است، این شبکه متشکل از انجمن های رسمی کشوری از جمله انجمن جانبازان قطع نخاعی کشور، انجمن خانه نور ایرانیان (جانبازان بصیر)، انجمن راست قامتان کشور(جانبازان دو و سه عضو قطع)، جمعیت آزادگان دفاع مقدس، انجمن آیه های ایثار و تلاش (همسران شهدا و جانبازان)، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور، انجمن ریه های خسته (جانبازان شیمیایی) است و تنها شبکه ملی و رسمی ایثارگران می باشد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خدا کنه از دست شما کاری بر بیاد
ما که از بنیاد و مدیرانش نا امید شدیم چون فقط به فکر خودشونن
وقتی آقای ذاکانی بیاد پای کار حتما کاری برمیاد
سلام.
دوستان جانباز بدونن این آقایان که باصطلاح شبکه ملی تاسیس کردن سالهاست که از مسئولین انجمن های خود هستند و کاری برای جانبازان نکردند.
این شبکه کارکرد تبلیغاتی دارد و جانبازان را نمایندگی نمی کنند. چون با رای و انتخاب جانبازان و ایثارگران انتخاب نشدند.
مدیرعامل این باصطلاح شبکه هم ( د ح ) از بد روزگار چون مسئولیتش را در مدیریت بنیاد از دست داده از فرط بیکاری و اینکه نکند تهدیدی علیه فعالیت های شخصی و اقتصادی اش وجود داشته باشد با رانت پشت این شبکه پنهان شده و نماینده هیچ یک از انجمن های موجود نیست. چون رای نیاورد!!!!!!
خدا به داد ایثارگران برسد که ابزاری شده اند نه برای مسئولین، بلکه برای برخی جانبازان و ایثارگران .
با سلام و عرض ادب
وظیفه خود دانستم که در مقابل این جانباز عزیز عرض کنم که همه ایثارگران آقای اسرافیلی عزیزمان و سایر عزیزان که این شبکه را فعال کردند می شناسند و این برچست ها به این تلاشگران واقعی که مثل ما بیرون گود نشستن و شبانه روز خودر را برای پیگیری امور ما گذاشتن نمی چسبد

از دوستان عزیزم در شبکه ایثارگران هم تقاضا دارم با جدیدت از حق ایثارگران مثل همیشه دفاع کنید
در این روزها که متعلق به سالار شهیدان است دعاگوی شما هستیم
سلام همه شکلات ایثارگران از طرف دکتر نوروزی به اقای لاریجانی تحویل شده است
ولی ریاست مجلس نیز بی تفاوت است
سلام با عرض سلام و خداقوت به محضر جناب آقای دکتر زاکانی که به حق پیروی از مقام عظمای ولایت را در عمل اثبات کردند و نمونه ای عالی از مدیریت اسلامی و عدالت محوری را به نمایش گذاشته است و عرض سلام به محضر مدیریت محترم فاش نیوز و همکاران ارجمند باید عرض کنیم طی سالهای گذشته برخی افراد در پست های مدیریت قرار گرفتند که در ظاهر و کلام انقلابی هفت آتشه اما در عمل ضد انقلابی تن پرور و دنیا پرست بودند از این رو نباید هیچگونه انتظاری از اینگونه مدیران نا لایق داشته باشیم بلکه همانطور که رهبر معظم معظم انقلاب فرمودند از نیروهای انقلابی حداکثر بهره برداری بعمل آید که یقین داریم حتی یک نفر نیروی انقلابی و با ایمان میتواند جای خالی مدیران غایب و توانمند را پر کند.
همانگونه که مستحضر میباشید طبق فرمان رهبر معظم انقلاب ورود جناب آقای دکتر زاکانی به بازرسی بیت مقام معظم رهبری از بررسی برجام آغاز شد که بیاد داریم اشکالات زیادی از متن برجام ارائه دادند که اشکالات به دولت ابلاغ شد لیکن در عمل اقدامی برای تصحیح متن برجام بعمل نیامد فلذا نظرات رهبر معظم انقلاب برعکس آنچه هیات برجام مدعی شده در برجام لحاظ نشد و موجب خسارات محض و شکستی بزرگ برای مسئولان مربوط شده است که هنوز در خیالبافی برای تعامل با غرب و همکاری تجاری آنها همچنان هزینه های سنگینی بر بیت المال تحمیل میکنند.
هنگامی که جناب آقای دکتر زاکانی در راستای مبارزه با فساد اداری وارد و مصاحبه ها از طریق سیمای جمهوری اسلامی و رسانه های متعهد پخش شدند تحول عظیمی در این حوزه پدیدار و موجب دلگرمی و امیدواری مردم شده است که میتواند یکی از نامزدهای صددرصد موفق در انتخابات آینده باشد.
سلام و درود
هرچه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک

بنیاد شهید ایجاد شده است تا پیگیر مشکلات ایثارگران باشد و اگر در سازمانی یا وزرارتخانه ای به ایثارگری ظلم شد آن ایثارگر شکایت خود را به بنیاد شهید ببرد و بنیاد حق ایثارگر را از دستگاه ظلم کننده بازستاند. حال به روزی افتاده ایم که نمایندگان قانونی ایثارگران بایستی به قوه قضاییه و سازمان بازرسی و دفتر مقام معظم رهبری پناه آورده و از ظلم بنیاد شهید در حق خودشان شکایت کنند. واقعا که طنز تلخی ست تا سفره ی جپاول در بنیاد پهن است فرصتی برای مدیران نیست که به امور ایثارگران رسیدگی کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi