شناسه خبر : 69313
چهارشنبه 13 شهريور 1398 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لاپوشانی اسرائیل درباره موشک‌های فوق‌دقیق حزب‌الله


سخنگوی ارتش اسرائیل می‌گوید:‌ حزب‌الله 130 هزار موشک و راکت دارد اما اکنون دنبال آن است که راکت‌های غیرهوشمند را به موشک‌های فوق‌دقیق تبدیل کند.
روزنامه فرانسوی لوریان لوژور در گزارشی نوشت: حزب‌الله لبنان سعی می‌کند به موشک‌های فوق‌دقیق دست یابد.
در گزارش این روزنامه فرانسوی‌زبان آمده است: اسرائیل می‌گوید اطلاعاتی در اختیار دارد که تایید می‌کنند حزب‌الله لبنان تلاش می‌کند راکت‌های غیرهوشمند را به موشک‌های فوق‌دقیق تبدیل کند.
جاناتان کانریکاس سخنگوی ارتش اسرائیل می‌گوید: برنامه آنها این است که راکت‌های غیرهوشمند را به موشک‌های فوق‌دقیق تبدیل کنند.
وی تاکید کرد: حزب‌الله هم‌اکنون 130 هزار موشک و راکت در لبنان دارد. این میزان راکت به خودی خود یک تهدید محسوب می‌شود. این راکت‌ها دقیق نیستند اما اگر حزب‌الله قادر باشد موشک‌های هدایت‌شونده تولید کند اوضاع  متفاوت و بسیار خطرناک‌تر خواهد بود. زیرا این موشک‌ها می‌توانند موجب خسارات انسانی و مالی فراوانی در اسرائیل شود.
این اظهارات سخنگوی ارتش اسرائیل البته نوعی آرامش‌بخشی به افکار عمومی وحشت‌زده صهیونیست‌هاست وگرنه مقامات صهیونیست بهتر از هر کسی می‌دانند که حزب‌الله سالهاست از  مرحله برخورداری از راکت‌های غیردقیق عبور کرده است. به‌راستی ناوچه رژیم صهیونیستی که در جنگ 33 روزه سال 2006 (13 سال قبل) هدف حمله دقیق قرار گرفت و منهدم شد، با کدام توانمندی انجام شد؟ جالب اینکه پیش از زدن ناوچه ساعر، سیدحسن نصرالله از صهیونیست‌ها خواست منهدم شدن آن را تماشا کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi