شناسه خبر : 69346
پنجشنبه 14 شهريور 1398 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در خراسان رضوی

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تیم تخصصی پزشکی کمیسیون پزشکی بنیاد جهت بررسی پرونده‌های جانبازان متقاضی حق پرستاری در استان خراسان رضوی حضور یافت.
برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان خراسان رضوی

 حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به اعزام تیم تخصصی پزشکی کمیسیون پزشکی بنیاد به استان خراسان رضوی، گفت: این تیم متشکل از 3 پزشک متخصص، دبیر کمیسیون و 2 کارشناس در روزهای 7 و 8 شهریورماه در استان خراسان رضوی حضور یافت و اقدام به برگزاری کمیسیون پزشکی غیابی جهت بررسی پرونده‌های جانبازان متقاضی حق پرستاری کرد.
 

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در جلسات این کمیسیون از مجموع 420 پرونده جانبازان، تعداد 406 پرونده مورد ارزیابی و بررسی تیم تخصصی قرار گرفت که در پایان 257 نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند که 74 مورد علاوه بر بررسی حق پرستاری مشمول افزایش درصد بودند. درباره 123 مورد نیز مقرر شد در جلسه حضوری ارزیابی شوند و 8 مورد به کمیسیون عالی ارجاع شدند.
 

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: با توجه به سیاست‌گذاری اداره کل کمیسـیون پزشـکی درخصوص مراجعه معکوس به ایثارگران، جانبازان مشمول حق پرستاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی رییس محترم بنیاد شناسایی و به صورت غیابی و به استناد کدینگ ضایعات جانبازی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. در این راستا افراد واجد شـرایط، مشمول افزایش درصد و اصلاح کدهای ضایعات جانبازی نیز شدند که این امر قطعاً افزایش رضایتمندی ایثارگران، کاهش هزینه‌های اجرایی و تسریع در ارائه خدمات کمیسیون پزشکی را در بر داشته است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
با سلام خدمت دوستان ایثارگر
چطور است که شما مسئولان بنیاد بصورت غیابی کمیسیون برگزار میکنید و به اکثراً رای مثبت میدهید آیا جز این است که حرکتی غیر کارشناسی انجام میدهید اگر بخواهید در محل کار این چند نفر را پذیرش کنید از ماموریت خبری نیست واز حوزه خارج نمیشوید حال بیایید مشهد هم فال هم تماشا هم ماموریت . چقدر هم که شما زحمت میکشید . ما که در همان خراب شده چندین بار برای وام مسکن پیگیری کردیم وگفتیم خانه مان دارد بر سرخانواده خراب میشود یک وام بدهید بنده از خدمات بنیاد هیچ استفاده نکردم چندین بار از شهرستان با هزینه وزحمت زیاد مراجعه میکنیم جز بی احترامی وبی توجهی چیزی عایدمان نمی شود حال حضرات چطور کمیسیون غیرحضوری برگزار میکنید و اکثریت جواب مثبت . بروید خودتان را رنگ کنید حنایتان پیش ایثارگران رنگی ندارد خون شهدا انشاا... گریبانتان را خواهد گرفت جانبازان وخانواده شهدا با هزار مشکل وهزینه مراجعه میکنند وتا دفتر مدیرکل میروند جواب مشکلاتشان داده نمی شود مظلومیت ایثارگران گریبانتان را خواهد گرفت . ان شاا... به امید آن روز لحظه شماری میکنیم .
سلام ، با تشکر از زحمات فاش نیوز عزیز
سال 94 پس از انتقال پرونده به مشهد در کمیسیون پزشکی خراسان رضوی شرکت کردم که دبیر محترم کمیسیون پزشکی گفت پرونده ام برای تعیین درصد اشکالی بشرح زیر دارد.
هنگام انتقال پرونده بین دو استان دو مجروحیت اعصاب و روان و اصابت ترکش به کمر که در صورتجلسه سانحه و پرونده فیزیکی تایید شده و مدارک کامل وجود دارد در سامانه کمیسیون پزشکی ثبت نشده است.
مجروحیت کمر با توجه به سوابق قبلی در صورتجلسه سانحه ثبت نشده بود که توسط لشکر محل خدمت تایید و مجروحیت اصابت ترکش به کمر در صورتجلسه سانحه اضافه و در کمیسیون پزشکی ارتش تعیین درصد شده است.
مجروحیت اعصاب و روان و موج گرفتگی از ابتدای مجروحیت در پرونده بنیاد و ارتش وجود داشته که توسط کمیسیون پزشکی ارتش تعیین درصد شده است.
بدین منظور بنیاد خراسان رضوی میگوید باید برای ثبت مدارک در سامانه به تهران مراجعه کنم و پس از مراجعه به تهران آنها میگویند پرونده فیزیکی در بنیاد مشهد است باید مشهد ثبت کند.
طبق معمول از سال 94 توپ فوتبال شدیم و تا امروز تکلیف دو مجروحیت مهم که اکثر مشکلاتم از این دو مجروحیت است و مشکلات بسیاری را تحمیل کرده بلاتکلیف مانده است.
البته با نظر موافق دبیر محرتم و پزشکان کمیسیون برای هر یک از دو مجروحیت دو درصد اختصاص دادند تا مجروحیت ها حذف نشود لذا تقاضا داریم بنحو مقتضی نسبت به رفع مشکل فوق الذکر اقدام فرمایند زیرا میدانیم ثبت مجروحیت در سامانه کمیسیون پزشکی میتواند توسط بنیاد استان یا بنیاد مرکز انجام شود لیکن نمیدانم چرا پاسکاری میکنند. از سوی دیگر میدانیم آن قسمت از مجروحیت مورد تایید بنیاد است که از ابتدای مجروحیت دارای سابقه باشد لذا با توجه باینکه دو مجروحیت یاد شده فوق از ابتدای مجروحیت دارای سوابق پزشکی بوده معلوم نیست به چه دلیل رفع اشکال نمیشود تا درصد کامل تعلق گیرد.
شایان ذکر است با توجه به اشکال موجود ، درصد مجروحیت از 45 به 25 درصد تقلیل یافته است که در صورت ثبت دو مجروحیت در سامانه و تایید کمیسیون پزشکی طبق نظر کمیسیون پزشکی میبایست بالای 50 درصد تعیین گردد.
سلام چه بایدگفت بعدچندین سال ازدفاع مقدس میگذردعوارض شمیای حالا پابه سن گذاشتم مشهودشده بسیجی داوطلب بودم درعملیات کربلا۵ کمیسیون بدوی سال ۹۸ رفتن ازمایشات ریه پوست چشم مشهودبودپایان ۹۸ کمیسیون عالی رفتم ازمایشات بردن بهپادگان امامرضامشهدردی دادن حالم خرابتنگی نفس دارم مشکلات جنسی پیامدش عدالت علی کارشم نمیشه کردکدملی۰۹۳۴۱۴۷۷۶۱ باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi