شناسه خبر : 69356
پنجشنبه 14 شهريور 1398 , 22:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه‌اندازی سامانه نقل‌و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

 مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه‌اندازی سامانه نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (سهمیه ۵% شاهد) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آغاز ثبت درخواست متقاضیان شاهد و ایثارگر در سامانه نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

محمدعلی فقیه با اعلام این خبر گفت: سامانه نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۳ شهریور الی ۲۲ شهریور ماه سال جاری فعال و آماده ثبت تقاضای دانشجویان ورودی سال‌های گذشته است.

راه‌اندازی سامانه نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یادشده از طریق مراجعه به سامانه نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به نشانی http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد ملی و شماره دانشجویی خود مشاهده کنند.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال حاضر این سامانه برای دانشجویان ورودی سال‌های قبل فعال است، تصریح کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای نقل‌وانتقال خود اقدام و نتایج درخواست انتقال پس از بررسی در کمیسیون نقل‌وانتقال اعلام می‌شود.

فقیه در ادامه افزود: دانشجویان ورودی جدید رشته‌های علوم پزشکی لازم است پس از اعلام نتایج آزمون سراسری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام در واحد دانشگاهی محل قبولی (مبدأ) اقدام کنند و سپس نسبت به ثبت درخواست نقل‌وانتقال خود برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حداکثر تا پنجم مهرماه ۹۸ در سامانه اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطابق با اساسنامه طرح شاهد و آیین‌نامه ویژه انتقال، هرسال درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط و متقاضی انتقال به دانشگاه محل سکونت در کمیسیون‌های نقل‌وانتقال وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و برابر اولویت‌ها و ظرفیت پذیرش دانشگاه با تقاضای آن‌ها موافقت می‌شود.

 

منبع: میزان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi