شناسه خبر : 69378
شنبه 16 شهريور 1398 , 13:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز ضبط اولین کتاب صوتی دفاع مقدس در همدان

مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: تولید اولین کتاب گویای دفاع مقدس در همدان مربوط به خاطرات خواهر دباغ آغاز شده است.

«محمد برخوردار» مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، از آغاز به کار تولید اولین کتاب گویای دفاع مقدس در همدان خبر داد.

وی گفت: اولین کتاب گویا یا همان کتاب صوتی در زمینه دفاع مقدس در همدان توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و با مشارکت مرکز صدا و سیمای این شهر در حال آماده‌سازی و ضبط است. این کتاب با عنوان «بانویی از تبار الوند» نوشته مونا اسکندری است که به خاطرات مرضیه حدیدچی معروف به خواهر دباغ پرداخته است.

برخوردار در ادامه عنوان کرد: هفت کتاب دیگر در حوزه های داستان، خاطره و کودک در دست اقدام و تبدیل به کتاب گویا هستند که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، سازمان ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی و مرکز صدا و سیمای استان در دست اقدام هستند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi