شناسه خبر : 69389
شنبه 16 شهريور 1398 , 17:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند شهید به جرم انتقاد از دولت به زندان می رود!

با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، حسین قدیانی، روزنامه‌نگار و فعال فضای مجازی در حکمی قابل تامل، به شش ماه حبس قطعی محکوم شد.

فاش نیوز - با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری حسین قدیانی روزنامه‌نگار و فعال فضای مجازی در حکمی قابل تامل به شش ماه حبس قطعی محکوم شده است.

این در حالی است که حسین قدیانی با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری از وی در دادگاه بدوی به ۶ ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود که از درخواست تجدید‌نظر نیز صرف‌نظر کرده بود ولی دادگاه تجدید‌نظر در اقدامی قابل تامل این حکم را به ۶ ماه حبس قطعی تبدیل کرده است!

ماجرا به اربعین دو سال پیش بازمی‌گردد که قدیانی در فضای مجازی متنی را در واکنش به اظهار‌نظر و کم‌لطفی خانم مولاوردی نسبت به حماسه اربعین منتشر کرده و تنها چند ساعت در صفحه وی بود. قدیانی در صفحه اینستاگرام خود متنی نوشته و در آن از فروکاستن حماسه اربعین به عکسی پر از آشغال و زباله انتقاد کرده بود که با شکایت خانم مولاوردی مواجه شد و دادگاه بدوی ایشان را به شش ماه حبس تعلیقی محکوم کرده بود ولی در دادگاه تجدید‌نظر این حکم به حبس قطعی تبدیل شد. تبدیل عجیب حبس تعلیقی به قطعی در حالی است که اغلب در دادگاه‌های تجدید نظر با نگاه تخفیف و اغماض به موضوع می‌نگرند، مخصوصا اگر متهم سابقه کیفری نداشته و از کسانی باشد که سوابق درخشانی در دفاع از مردم و نظام داشته باشد که این موارد در مورد آقای قدیانی مصداق بارزی دارد. از این روی تبدیل ۶ ماه حبس تعلیقی به ۶ ماه حبس قطعی در دادگاه تجدید‌نظر بسیار تعجب‌آور است.

به نوشته کیهان، حتی اگر دادگاه تجدید نظر قصد افزایش محکومیت وی را داشت می‌توانست ۶ ماه تعلیق را به ۹ ماه و یا یک سال تبدیل کند، ولی حکم دادگاه تجدید نظر به معنای دو یا سه و یا چند برابر حکم محکومیت دادگاه بدوی نیست! بلکه تبدیل حبس تعلیقی به قطعی تغییر یکصد و هشتاد درجه‌ای حکم دادگاه بدوی است و از دستگاه محترم قضائی انتظار می‌رود دلایل و مستندات قاضی محترم تجدید‌نظر برای صدور حکم یاد شده را مورد بررسی قرار‌ داده و دلایل منجر به صدور حکم یاد شده را برای تنویر افکار عمومی منتشر کند.

صدور شش ماه حکم حبس قطعی برای قدیانی در حالی است که روزانه مطالب زیادی علیه اسلام و انقلاب از سوی افراد مشخص منتشر می‌شود و متاسفانه با اغلب آنها هیچ برخوردی صورت نمی‌پذیرد، حال آنکه چنین مطالبی مصداق بارز عمل مجرمانه بوده و بدون شاکی خصوصی نیز قابل تعقیب و پیگرد قضایی است. به یقین برخورد با کسانی که علیه اسلام و انقلاب قلم می‌زنند و دروغ می‌بافند به مراتب ضروری‌تر است.

نکته نهایی آنکه دولتمردان در حالی مدعی تحمل نقد و پناه بردن به خدا از بستن دهان منتقدان هستند که ده‌ها پرونده شکایت از منتقدین را در دادگاه‌های مختلف دنبال می‌کنند و ظاهراً به کمتر از حبس آنان نیز راضی نمی‌شوند.

اینستاگرام
سلام وعرض ارادت به همرزم دوران دفاع مقدس وهمدرد دوران جناب ساقی عزیزوهمکاران ارجمندشان انصافاً بایستی درمقابل شما عزیزان سرتعظیم فرودآوردچراکه شماها در مقابل زیاده خواهان نه تنها سرتعظیم فرودنیاورده بلکه باشجاعت وصف ناپذیری انتقادات ومشگلات جامعه هدف خصوصاً جانبازان وخانوادهای مصیبت زده اشان را بدون سانسوردرسایت وزین فاش نیوز منتشرنموده واما در اینجاروی سخنم با به اصطلاح مسئولین میباشدکه صدالبته ازمسئولیت بوی نبرده وحُب ریاست طلبی وتملق و چاپلوسی اطرافیان را درپی داشته ولی بدانید درب هیچوفت روی یک پاشنه نمیچرخد ازماگفتن وازشماحضرات نشنیدن خیلی هابراریکه های قدرت تکیه زده اندفقط درعجبم درمملکتی که دَم از امام زمان میزنیم وخودرا اُم والقرای اسلام دانسته واقعاً جای تاًسف برای مردم وبایستی جای شرم برای کرسی نشینان ولی حیف که چنان غرق پست ومنصب ومقام ومال اندوزی شده اندکه صدای هیچکسی را نمیشنوندوامصیبتا آقایون دولتمردان،دل بر این دنیا مبندید همچون که شاه عباس رفت جامه زرین گذاشت وباتن کرباس رفت پس بیاییدهنوزکه وقت دارین برگردین وبه این بیت توجه اتان راجلب میکنم ، بوقت آمدن تو گریان بودی وهمه خندان کاری کن بوقت رفتن تو خندان باشی ودیگران گریان ازخودتان نام نیک بجا گذارید چراکه همه رفتنی هستیم حال امروز نوبت منست وفردا یاچندصباحی بیشتربااینهمه خلاصه نوبتت میرسدحال که خداوندبی نهایت قادروتوانا لطفی درحقتان کرده وشمارا به مقام ومنصبی آنهم در کشورامام زمان رسانده پس تافرصتی هست غنیمت دانسته وبنحواحسن برای مردم خدمت کنیدکه هم دنیاراداریدهم آخرت را ولاغیر ازاین باشدعذاب الهی درانتظارتان والسلام
برادر عزیز یک جانباز ما در این خانواده ایثارگران رقم کوچکی هستیم تا برسد که بتوانیم جامعه را به انحراف بکشیم حال که به گفته خودتان جانباز هستید و فرزند جانباز واسیر هستید انتظار بیشتری از شما میرود که از فرزند شهید قدیانی که سابقه 20 سال روزنامه نگاری دارند و به حق وانصاف از بعضی لیبرال ها انتقاد میکنند شما بفرمایید کارش اشتباه بوده بعد اینکه ایثارگران مظلومترین اقشار جامعه هستند منظور من این است که شما که خود ایثارگر هستید نباید یک ایثارگر را به باد انتقاد بگیرید اگر سری به فضای مجازی تلگرام واینستاگران بزنید می بینید بعضی چقدر هتاک وپررو شده اند و هر طور دلشان بخواهد حرف میزنند واز همه انتقاد میکنند حال آقای قدیانی از کار بعضی از همین ظاهرسازها انتقاد کردند انتظار میرود شما در کنار ایشان باشید نه در مقابلش. ایثارگران هزینه ها داده اند وکمترین خدمات را دریافتمیکنند حال بعضی که یک فشنگ جنگی را از نزدیک ندیده اند بر امور مسلمین حکومت میکنند و اشرافی زندگی میکنند به ریش ما میخندند اگر آقای قدیانی از آنها انتقاد کند بجا وبحق است وظیفه ما حمایت از ایشان است ما وشما ودیگر ایثارگران باید پشت وپناه هم باشیم نه اینکه در مقابل هم . فکر میکنید همین سایت وزین فاش نیوز منظورش از پرداختن به موضوع جناب قدیانی غیر از حمایت از ایشان است ما روزی باید در پیشگاه خداوند در مقابل رفتار وگفتارمان جواب بدهیم در این برهه حساس باید کنار هم باشیم چون بعضی ایثارگرستیزان قصد دارند کشور را به سمت لیبرالها بکشانند دیگر اینکه قوه قضائیه معمولا برای آخرین راه حل برخورد قضایی میکند منظورم این بود که باید با ملایمت بیشتری با ایشان برخورد میشد حال اینکه از حسین قدیانی پرروتر وهتاکتر فراوانند که هیچکی باهاشون برخورد نمیکنه . ما که همیشه نان بازوی خودرا خورده ایم واز خدمات بنیاد هم استفاده نکردیم قدیانی هم همینطور است ما جز در مقابل ظلم نمی ایستیم وسلام برادر حال خودت را معرفی کن تا باهم دوستان خوبی در این سایت وزین باشیم .
سلام.این یعنی هشدار!این یعنی اعلام جنگ برعلیه خانواده های شهداء.هشداریست برای همه ماتامراقب باشیم.تادرکنارهمدیگرودفاع ازهم داشته باشیم.امروزفرزندشهیدفردانوبت ماه است!!!
کار خوبی می کنند این شخص رو زندانی می کنند واقعا قلم هتاک و مطالب تهوع آوری داره به بهانه صراحت در نوشته اصول اخلاقی و دینی رو به راحتی زیر پا می گذاره که چی فرزند شهیده؟ این که نشد عذر و بهانه! فرزند واقعی یک شهید آراسته به اصول اخلاق و دینه. شما هر وقتی مطلبی رو از این شخص می خونه حالت بد میشه و فکر می کنی این نوشته یک قلم به دست مزدور و هتاکه که ادب و تربیت دینی نداره. بهتره ایشان از پدر شهیدشان سو استفاده نکنند و بروند تربیت بشوند
سلام. برادر عزیز این نویسنده توانا و طناز نوشته هایش اغلب طنز است و البته صریح و گزنده که منتقدانه و هشداردهنده
خصوصا" تیغ زبانش بیشتر ضد انقلاب و افراد کینه توز و مسئله دار را هدف قرار می دهد. خصوصا" در باره مطلبی که باعث محکومیتش شده حمله ای از طرف افراد لاقید و باصطلاح سلبریتی به شعائر اسلامی بویژه اربعیین را پاسخ کوبنده داده است و درکنارش به کسان دیگری هم که در انتخابات منافقانه عمل کردند را نقد کرده است
با سلام یک جانباز یعنی چه هرچند بعید میرسد جانباز باشید اگر جانباز باشید اسم خود را مینوشتید وقتی گمنام صحبت میکنید یعنی دروغ هم می گویید یعنی چاقو دسته خود را برید یعنی جانبازان غیور ونترس را نشناختید شما که شهامت نوشتن نام خود را ندارید بهتر است حرف نزنید حاج حسین قدیانی چشم ماست در رسانه زبان ماست در هنر . هر طور بنویسد باز از خیلی ها که برای تکه ای نان و نام راه نفاق را در پیش نمیگیرد در فضای مجازی آنقدر بعضی پررو شده اند که حسین قدیانی انگشت کوچکشان نیست خوب کرده از دولت انتقاد کرده حیف رایمان به این دولت 8 سال دوید بدنبال هیچ یعنی هیچ که چه عرض کنم به دنبال خفت مردم چقدر برجام برجام کرد دولت و حال نقد ها با نسیه عوض کرده و دست از پا درازتر دارد میرود.
جناب حسین حسینیانی که خودت رو فرزند شهید حساب کردی و همینطوری بیخودی قضاوت می کنی که من جانباز نیستیم چرا هستم و علاوه فرزند جانباز و آزاده هم هستم اشکال شما و هم نوعان شما اینه که فکر می کنین همه باید مثل شما منفورانه و تفرقه افکنانه حرف بزنند و جامعه رو به نفرت و اختلاف بکشونند و این رو وظیفه الهی می دونین یک نگاهی به کارنامه رفتارتون بیندازین! . علاوه شما منصفانه جملات این حسین قدیانی رو بخون و بعد به من ایراد بگیر. من بسیاری از خانواده شهدایی رو می شناسم که پدر و برادرانشون رو از دست دادند و اصلا چون شما فکر نمی کنند این نوع خانواده ها کم نیستند. انقلابی گری به معنای نفرت پراکنی و فحاشی و بی ادبی نیست. بله من جانبازم فرزند جانباز و آزاده ام خیلی هم راحت میشه ثابت کرد که دروغ نمیگم رزمنده هشت سال جنگ هم هستم ولی حالم بد میشه وقتی می بینیم که اینطوری دارین جامعه رو نابود می کنین. جمهوری اسلامی این نیست که شما دارین معرفیش می کنین.
سلام برادر اگر خودت را معرفی نمیکنی اشکال ندارد اما حرف بنده این است که شما که ایثارگر هستید باید از ایثارگران حمایت کنید حسین قدیانی سابقه 20 ساله در کار روزنامه ورسانه دارد وتجربه دارد وظیفه ما ایثارگران است حمایتش کنیم ربطی به جامعه ونفرت به جامعه ندارد چه حرفی است که میزنید من خودم را اداره کنم شاهکار کردم به جامعه چکار دارم .حرف من اینست که منافقان برگشته از پادگان اشرف مورد رحمت و بخشش نظام قرار میگیرند چرا فرزند شهید مورد بخشش قرار نگیرد . این طریقه برخورد با منتقد نیست ............
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi