شناسه خبر : 69437
چهارشنبه 20 شهريور 1398 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه چهار نوع تسهیلات بانکی به بازنشستگان نیروهای مسلح

«غلامرضا رحیمی» مدیرعامل موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح موسوم به «کوکباز» اظهار داشت: این جشنواره در وهله نخست در راستای حرکت در مسیری که از سوی فرمانده معظم کل قوا درباره «رونق تولید» تبیین شد، انجام گرفت.

از تجربیات بازنشستگان استفاده می کنیم

وی در خصوص دیگر اهداف برگزاری این جشنواره گفت: بهبود وضعیت معیشت، ارتقای منزلت اجتماعی بازنشستگان، رفع مشکلات اقتصادی، ایجاد شبکه اقتصادی بین بازنشستگان نیروهای مسلح، توانمندسازی افراد و حمایت از سرمایه‌گذاران خرد در حوزه تولید ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است که از سوی موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح اجرا شد.

رحیمی افزود: همچنین در این رابطه سعی شده تا با حمایت از استعدادهای جوان و ایده‌های نو بحث کارآفرینی را در سطح نیروها مسلح احیا کرده و واژه بازنشسته را به بازایستاده تغییر دهیم؛ تا با فرهنگسازی، افراد متوجه شوند که بازنشستگی به معنای پایان کار نیست، بلکه فقط نوع مأموریت آن‌ها تغییر یافته است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای توان و تجربه عملی خانواده‌ها و افراد علاقه‌مند در حوزه کارآفرینی خبر داد و گفت: این کلاس‌ها تاکنون برگزار شده و تعداد قابل توجهی از این ظرفیت در جهت ارتقای توان و افزایش تجربه در حوزه کارآفرینی استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به حمایت‌های این موسسه از بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های‌ آن‌ها عنوان کرد: چهار نوع تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه تحت عناوین کارآفرینی، معیشتی، حمایتی و جهیزیه به این عزیزان ارائه می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi