شناسه خبر : 69452
چهارشنبه 20 شهريور 1398 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگ علیه مقاومت، پایان اسرائیل خواهد بود

سید مقاومت: در نبرد حق و باطل ما ادامه دهنده ی راه امام حسین (ع) خواهیم بود

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز عاشورا گفت: امام حسین(ع) در روز عاشورا در وسط صحرای کربلا و در میانه محاصره و خطر و درگیری خونین ندایی سر داد که گویی تمام آیندگان را خطاب قرار می دهد گویی تمام کسانی را که در زمان های ظلم و ستم و اشغالگری و استبداد و استکبار حضور دارند خطاب قرار می دهد و می فرماید: هل من ناصر ینصرنی، هل من ذابٍّ یذب عن حرم رسول الله.
این ندای حسینی است که هم اکنون از حنجره مظلومان عالم به گوش می رسد.

وی خطاب به جمعیت عزاداران حسینی گفت: حضور گسترده شما در مراسم روز عاشورا نشان از پاسخ مثبت ما و شما به آن ندای تاریخی دارد.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: با هرگونه طرح نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران مخالف هستیم. اعلان جنگ علیه ایران به منزله اعلان جنگ علیه کل محور مقاومت است و منطقه را به آتش خواهد کشید و کشورها و ملت ها را نابود خواهد کرد.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: هدف از جنگ علیه ایران، از بین بردن آخرین روزنه های امید برای بازگرداندن فلسطین و اماکن مقدس به آغوش جامعه اسلامی است. متجاوزان می خواهند با جنگ علیه ایران زمینه را برای سلطه تمام عیار آمریکا و اسرائیل در منطقه ما ایجاد کنند.
وی افزود: در روز عاشورا به عنوان بخشی از محور مقاومت اعلام می کنیم ما در نبرد حق و باطل و نبرد حسین (ع) و یزید بی طرف نخواهیم بود.متجاوزان تصور می کنند که جنگ علیه محور مقاومت پایان محور مقاومت است اما من به آنها می گویم اگر جنگی علیه محور مقاومت در بگیرد پایانی بر اسرائیل و حضور آمریکا در منطقه ما خواهد بود.

سید مقاومت تصریح کرد: بر فراز این محور، این اردوگاه و این پادگان حضرت آیت الله سید علی خامنه ای قرار دارد. ما از لبنان به تمامی جهانیان اعلام می کنیم، امام ما، رهبر ما، آقای ما، عزیز ما و حسین(ع) ما در این زمان، حضرت آیت الله امام سید علی حسینی خامنه ای (دام ظله) است و جمهوری اسلامی ایران قلب این محور و مرکز اصلی و قوی ترین حامی محور مقاومت است. از این رو ما در روز عاشورا به کسانی که با تطمیع و تهدید به جنگ و تحریم می خواهند که ما از این محور خارج شویم می گوییم ما پسران و دختران آن امامی هستیم که در روز دهم محرم موضع خود را به روشنی اعلام کرد و حاضر شد هزینه آن را هرچقدر هم که باشد بدهد، امام ما فریاد زد حرامزاده، فرزند حرامزاده ، مرا میان دو چیز مخیر کرده است میان کشته شدن و ذلت (در حالی که ذلت از ما به دور است).

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: به آقا و امام مان آیت الله سید علی خامنه ای می گوییم ای آقای ما، ای امام ما، ای حسین(ع) ما، ما همان حرفی را به شما می زنیم که اصحاب امام حسین علیه السلام در شب عاشورا به او زدند و گفتند ای آقای ما، ای امام ما، ای رهبر ما اگر ما می دانستیم که کشته می شویم و سپس سوزانده می شویم و آنگاه خاکستر ما بر باد داده می شود و سپس زنده می شدیم و باز هم کشته می شدیم و سوزانده می شدیم و خاکسترمان بر باد داده می شد و این کار هزار بار با ما می شد و آمریکایی ها و صهیونیست ها این کار را با ما هزار بار بکنند ای فرزند حسین تو را رها نخواهیم کرد.

سید مقاومت افزود: ما همان حرفی را به تو می زنیم که اصحاب امام حسین (ع)در روز دهم محرم به او زدند، گفتند: آیا پس از تو زنده بمانیم (انبقی بعدک)، زندگی پس از تو گوارا مباد ای حسین(ع).

دبیر کل حزب الله لبنان با اعلام پایبندی به حقوق فلسطینی ها در لبنان تاکید کرد: از حقوق فلسطینیان دفاع خواهیم کرد. ما با ملت فلسطین، اسیران و مبارزان فلسطین در یک سنگر قرار داریم.
سید مقاومت در ادامه با اشاره به تحریم های آمریکا افزود: تحریم های آمریکا علیه ایران و محور مقاومت اقدامی تجاوزکارانه است که آمریکا در نتیجه ناکامی سیاست هایش علیه جنبش های مقاومت به آن متوسل شده است.
سید حسن نصرالله افزود : به هر تجاوزی که علیه لبنان صورت بگیرد پاسخ مناسبی خواهیم داد و در این زمینه هیچ خط قرمزی نمی شناسیم. البته اینکه می گوییم هیچ خط قرمزی نمی شناسیم به معنای آن نیست که به قطعنامه 1701 پایبند نیستیم. ما بخشی از دولت لبنان هستیم و همچون دولت لبنان به این قطعنامه پایبندیم. 

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: ارتش افسانه ای، ارتشی که شکست ناپذیر بود به ارتشی هالیوودی تبدیل شده است که فیلم های سینمایی بازی می کند زیرا در میدان نبرد عاجز و ناتوان و ضعیف و ترسو و بزدل شده است و از مرزها عقب نشینی می کند. در تاریخ درگیری ما و اسرائیل این اولین بار است که اسرائیل در درون سرزمین های اشغالی برای خود کمربند امنیتی ایجاد می کند نه خارج از آن.

سید مقاومت با اشاره به تجاوز سعودی ها به مردم بی گناه یمن خاطر نشان کرد: سعودی ها باید بدانند جنگی را که به پشتیبانی آمریکا علیه یمن به راه انداخته اند نتیجه ای جز شکست در بر نخواهد داشت. بار دیگر خواهان توقف جنگ ظالمانه ای هستیم که علیه کشور و ملت یمن به راه افتاده است.
download

download

download

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi