شناسه خبر : 69504
شنبه 23 شهريور 1398 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار «کارگر» درگذشت جانباز «منوچهر ریحانی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی درگذشت ایثارگر و جانباز سرافراز اسلام، مرحوم «منوچهر ریحانی» را به برادر وی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» و دیگر اعضای خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

سردار کارگر درگذشت جانباز «منوچهر ریحانی» را تسلیت گفت

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی درگذشت «منوچهر ریحانی» ایثارگر و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس را به برادر وی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و دیگر اعضای خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و برای وی علو درجات، غفران الهی و همنشینی با همرزمان و یاران شهیدش را مسألت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی»
فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام، درگذشت ایثارگر و جانباز سرافراز اسلام، مرحوم «منوچهر ریحانی» را خدمت جناب‌عالی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار ملت انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

یقیناً حضور، تلاش و مجاهدت‌های آن جانباز و خادم‌الحسین (ع) در دوران هشت سال حماسه و ایثار، حراست و پاسداری از میهن اسلامی در برابر تهاجم استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در کارنامه اعمال وی ثبت و ضبط و در نزد پروردگار صاحب ذوالجلال محفوظ و مأجور است.

اینجانب از درگاه خداوند منان، علو درجات و غفران الهی و همنشینی با همرزمان و یاران شهیدش را مسألت نموده و برای بازماندگان محترم، آرزوی صبر و شکیبایی دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi