شناسه خبر : 69509
شنبه 23 شهريور 1398 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاکید سردار سلیمانی بر توسعه راهیان‌نور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: توسعه کمی و کیفی راهیان نور از مطالبات جدی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.

تاکید سردار سلیمانی بر توسعه کمی و کیفی راهیان‌نور

‌سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و هیأت همراه طی سفر به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور، با استاندار خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) دیدار کرد.

وی ضمن بازدید از برخی یادمان‌های دفاع مقدس و اردوگاه‌های راهیان نور در خوزستان، در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و هم افزایی در خصوص ارتقاء محتوا و اثربخشی راهیان نور تاکید کرد.

همچنین سردار سلیمانی طی سفر به استان کرمانشاه، از یادمان‌های دفاع مقدس و اردوگاه‌های این استان بازدید کرد و با مسئولین استان در رابطه با راهیان نور غرب گفت‌وگو داشت و در بازدید از مرز خسروی، موضوع تردد زائرین اربعین حسینی از این پایانه را ارزیابی کرد.

وی طی بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: برگزاری جلسات ماهیانه در استان‌ها توسط فرماندهان سپاه‌ها با موضوع توسعه کمی و کیفی راهیان نور و رایزنی مداوم با استانداران و مسئولین استانی برای پشتیبانی از این برنامه اثرگذار، از مطالبات جدی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/ 131

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi