شناسه خبر : 69513
یکشنبه 24 شهريور 1398 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال ایثارگران از اولویت‌های دولت است

اکرم فداکار روز شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: حل معضل بیکاری  ایثارگران از اولویت‌های دولت جمهوری اسلامی است و مجموعه استان تمام تلاش خود در این خصوص انجام می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید،  وی  با بیان این‌که شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی هستند بیان داشت:  عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را در جامعه زنده نگه داشت.

وی خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای شرعی و تعهدی ملی خواند و افزود: ملت مسلمان ایران قدردان ایثار بزرگ شهدا بوده و هست و دولت که منتخب مردم است وظیفه خود می‌داند که نیازهای این عزیزان را مرتفع کند.

فداکار با اشاره به مشکلات حوزه اشتغال گفت: با توجه به مشکلات کنونی کشور و کمبود اعتبار در این حوزه، باید جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد تا اشتغالی پایدار داشته باشند و از گرایش به استخدام دولتی کم کرد.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این دیدار از حمایت دولت و مسئولان ارشد استان در ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

احمد ابراهیمی افزود: جامعه ایثارگری همواره یار و یاور مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و وظیفه خود می‌دانند با کمک به مسئولان کشور در راستای حراست از دستاوردهای ارزشمند شهدا گام بردارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قانونی که برای اشتغال ایثارگران لحاظ شده است خواستار همکاری و نظارت بیشتر مسئولان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت شد.

مردم استان یزد سه هزار  و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi