شناسه خبر : 69522
یکشنبه 24 شهريور 1398 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدای محلات تبریز را با نصب تابلو معرفی می‌کنیم

«ایرج شهین‌باهر» شهردار تبریز ظهر امروز در جلسه هماهنگی آغاز فاز اجرایی طرح کوچه میزین افتخاری، این طرح را طرحی ماندگار برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم وجود مشخصات و اطلاعات کافی در نهادهای ذی ربط، اجرای این طرح با تاخیر مواجه شد و با این حال اکنون قصد داریم شهدای محلات مختلف را با نصب تابلو معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا هویت و شناسنامه همه ما و کشور هستند، عنوان کرد: تلاش داریم در سریع‌ترین زمان ممکن ضمن اجرای کامل این طرح، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را نیز به اتمام رسانده و با تامین محتوای موزه، شهدا را آنگونه که هستند به نسل امروز معرفی کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه هر کاری برای شهدا انجام می‌دهیم در واقع ارج نهادن به کسانی است که از جانشان برای کشور مایه گذاشتند، توضیح داد: اگر مسئولیتی داریم به برکت خون شهدا است و مسئولیت های ما در مقابل مسئولیت و  کار عظیم شهدا هیچ است.

وی هشت سال جنگ تحمیلی را دانشگاه ایثار و شهادت خواند و یادآور شد: آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب برای ما تکلیف کردند همان اقداماتی است که شهدا در جنگ تحمیلی انجام دادند و چون ما آنها را فراموش کردیم ایشان در بیانیه گام دوم همان ها را به ما تکلیف کردند.

شهین باهر با تاکید بر اینکه هر کس در جایگاهی که حضور دارد باید برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا اقدام کند، خاطرنشان کرد: شهرداری به دلیل اینکه فضای شهری را در اختیار دارد بر خود وظیفه می داند در نامگذاری معابر و میادین از نام شهدا استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع پرس ، تبریز ،  ، شهین باهر ،

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi