شناسه خبر : 69531
یکشنبه 24 شهريور 1398 , 14:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم و ثبت نام متقاضیان ایثارگر

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای از آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ۹۸ خبر داد.

آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم و ثبت نام متقاضیان ایثارگر

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ۹۸ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ثبت مشخصات متقاضیان جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی تحت پوشش از ۲۶ شهریور لغایت ۶ مهرماه سال‌ جاری فعال خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، بخصوص مشمولین بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه و ماده ۷۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود به سامانه جامع نور رضوی به آدرس http://www.mjazb.ir مراجعه و با دریافت فایل اعلام نیاز دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: برابر بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه، دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف‌ هستند حداقل بیست درصد اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود را به مشمولین شاهد و ایثارگر مذکور اختصاص دهند.

 

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi