شناسه خبر : 69552
دوشنبه 25 شهريور 1398 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد خراسان رضوی! توجه!

ناشناس - سال 94 پس از انتقال پرونده به مشهد در کمیسیون پزشکی خراسان رضوی شرکت کردم که دبیر محترم کمیسیون پزشکی گفت پرونده ام برای تعیین درصد اشکالی به شرح زیر دارد. هنگام انتقال پرونده بین دو استان دو مجروحیت اعصاب و روان و اصابت ترکش به کمر که در صورتجلسه سانحه و پرونده فیزیکی تایید شده و مدارک کامل وجود دارد در سامانه کمیسیون پزشکی ثبت نشده است.
 
 مجروحیت کمر با توجه به سوابق قبلی در صورتجلسه سانحه ثبت نشده بود که توسط لشکر محل خدمت تایید و مجروحیت اصابت ترکش به کمر در صورتجلسه سانحه اضافه و در کمیسیون پزشکی ارتش تعیین درصد شده است. مجروحیت اعصاب و روان و موج گرفتگی از ابتدای مجروحیت در پرونده بنیاد و ارتش وجود داشته که توسط کمیسیون پزشکی ارتش تعیین درصد شده است.

 بدین منظور بنیاد خراسان رضوی می گوید باید برای ثبت مدارک در سامانه به تهران مراجعه کنم و پس از مراجعه به تهران آنها میگویند پرونده فیزیکی در بنیاد مشهد است باید مشهد ثبت کند. طبق معمول از سال 94 توپ فوتبال شدیم و تا امروز تکلیف دو مجروحیت مهم که اکثر مشکلاتم از این دو مجروحیت است و مشکلات بسیاری را تحمیل کرده بلاتکلیف مانده است.

 

البته با نظر موافق دبیر محترم و پزشکان کمیسیون برای هر یک از دو مجروحیت دو درصد اختصاص دادند تا مجروحیت ها حذف نشود لذا تقاضا داریم به نحو مقتضی نسبت به رفع مشکل فوق الذکر اقدام فرمایند زیرا می دانیم ثبت مجروحیت در سامانه کمیسیون پزشکی میتواند توسط بنیاد استان یا بنیاد مرکز انجام شود لیکن نمی دانم چرا پاسکاری می کنند.

 از سوی دیگر میدانیم آن قسمت از مجروحیت مورد تایید بنیاد است که از ابتدای مجروحیت دارای سابقه باشد لذا با توجه به اینکه دو مجروحیت یاد شده فوق از ابتدای مجروحیت دارای سوابق پزشکی بوده معلوم نیست به چه دلیل رفع اشکال نمی شود تا درصد کامل تعلق گیرد.

 شایان ذکر است با توجه به اشکال موجود، درصد مجروحیت از 45 به 25 درصد تقلیل یافته است که در صورت ثبت دو مجروحیت در سامانه و تایید کمیسیون پزشکی طبق نظر کمیسیون پزشکی میبایست بالای 50 درصد تعیین گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام برایثارگران عزیز
چرا پیام من منتشر نشده با بی لیاقتی بنیاد خراسان رضوی و قانونی من در آوردی و به بهانه وام مرا از سهم ارث خانه پدری محروم کردند نقد با نسیه عوض کردم وحال درخانه ای کلنگی الان دارم زندگی می کنم که با کوچکترین زلزله برسر خانواده آوار می‌شود در سیل بهار کلی خسارت دیده قابل استفاده نیست چندین بار برای گرفتن وام مراجعه کردم اما افسوس... حداقل یک وام بدهند تعمیرش کنم خدمات بنیاد ازکمیته امداد کمتر است در زمینه تامین دارو مسکن و آموزش و اشتغال و غیره... خدمات نامطلوب ست.
حرف اگر حرف منو قصه اگر قصه توست
آن صدایی که بجایی نرسد فریاد است.
چند وقت است منتظرم یک نفر جواب بنده را بدهد اما افسوس انگار تاریخ مصرف ایثارگران سررسیده حالا دیگه دور دوره مسئولان بی تفاوت است . اف بر شما مسئولان بنیاد شهید خراسان رضوی اف. فرزند شهید خانه اش دارد بر سرش خراب میشود وهیچ خدمتی از بنیاد نگرفته یک وام بدهید الونک را تعمیر کنم الان فصل سرما دارد شروع می شود به داد دلمان برسید . آهای آهای آهای تنبل های پشت میزنشین یک جواب بدهید.
(بنام خدا)
اهای مسئولین ! اهای نماینده ها
بنیاد ، برنامه وبودجه اهای وزراء اقای رئیسی 53سال دارم دربدنم یک جای سالم ندارم همه ترکش خورده ولی به من15درصد دادند .تابحال باشغل چوب بری کار میکردم و یک نان بخورونمیر در میاوردیم دراین سالها خیلی سختی تحمل کردیم الأن چندماهه دیسک کمر دارم و رگ سیاتیکم هم عود کرده خانهنشین شدم .حقوقی هم که بعنوان زیر 25درصد از موسسه کوثر میگیرم750تومان میدهند درصورتی که همه این اقایان گفتند ما داریم باندازه حداقل حقوق کارمندان دولت میدهیم .اخه خودتان اگر یکماه حقوقتان از پانزده ملیون صد تومانش کسربشه چه کارهائی که میکنید . اقایان که تا صدای اذان میشنویدسریع وضو میگیرید تااز نماز اول وقت نمانید اینرا هم یادتان باشد همان جوانانی که هشت سال جنگ را با گوشت و پوست وخونشان اداره کردند .و امنیت را از رشادتهای انهاداریم .الأن دارند زجر میکشند برای معیشت برای درمان ما توقغ زیادی نداریم .خواهش میکنم
سلام ، لطفا مسئولان بنیاد پاسخ بدهند و سکوت نکنند. چرا مدارک قانونی و معتبر جانباز با کارشکنی و ایجاد نقص عمدی در پرونده و سامانه تضییع شده است؟ قرار بود درصد جانبازان کم نشود چرا جانباز بعلت نقص عمدی در مدارک دچار کاهش درصد شود و کسی پاسخی ارائه ندهد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi