شناسه خبر : 69562
سه شنبه 26 شهريور 1398 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیگیری ویژه استاندار کرمانشاه برای رفع مشکلات جانبازان نخاعی

در نشست استاندار کرمانشاه با بهرام قصابیان مسئول انجمن جانبازان نخاعی کرمانشاه، مشکلات بیمه ای و خدمات درمانی جانبازان را با استاندار در میان گذاشت و مهندس بازوند قول پیگیری داد.

فاش نیوز - استاندار کرمانشاه با حضور در منزل مسئول انجمن جانبازان قطع نخاعی کرمانشاهی، جویای مشکلات این قشر ایثارگران و جانبازان شد.

به گزارش خبرنگار ما، در نشست استاندار کرمانشاه با بهرام قصابیان مسئول انجمن جانبازان نخاعی کرمانشاه، مشکلات بیمه ای و خدمات درمانی جانبازان را با استاندار در میان گذاشت و مهندس بازوند قول پیگیری داد.


بنا بر همین گزارش، بعد از این دیدار و به فاصله دو روز "مهندس بازوند" استاندار کرمانشاه جلسه ای به منظور پیگیری مطالبات جانبازان قطع نخاعی با حضور مدیران مربوطه در سطح استان و قصابیان نماینده جانبازان نخاعی برگزار کرد و تصمیمات لازم به شرح زیر اتخاذ گردید:

- اختصاص کمک ۳۰۰ میلیونی استانداری برای خرید یک دستگاه آمبولانس برای جانبازان قطع نخاعی.

- هماهنگی لازم جهت معرفی دریافت کمک یک میلیاردتومانی برای خرید سهمیه ویلچر جانبازان قطع نخاعی استان.

- موظف نمودن دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برای برگزاری نشست فوری با داروخانه ها و بیمارستان ها جهت رفع مشکلات بیمه ای و دارویی جانبازان.

- پیگیری راه اندازی کلینیک ویژه جهت ارائه خدمات درمانی و پزشکی بهتر به جانبازان قطع نخاعی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi