شناسه خبر : 69565
پنجشنبه 28 شهريور 1398 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازماندگان جانباز متوفی از کلیه قوانین مصوب برخودارند

فرزند جانباز متوفی هستم که بعد از فوت  ۲۵ درصدبه ایشان تعلق گرفت و  در زمان حیات از هیچ گونه سهمیه و امتیازی استفاده نکرده ایم.
 در حال حاضر نیز از امتیازات قانونی که می توانیم استفاده کنیم هیچ اطلاعی نداریم از شما تقاضا دارم که ما را راهنمایی بفرمایید که چگونه میتوانیم با حقوق قانونی که امکان بهره مندی از آنها را داریم آشنا شویم؟

- بازماندگان جانباز متوفی همانند همسر و فرزندان جانباز در قید حیات از کلیه قوانین و مقررات مصوب برخودارند و در صورتی که درباره هر تسهیلات و امتیازی سوال دارید به صورت موردی سوال کنید تا پاسخ داده شود .

 

جانباز ۴۰٪ هستم که دارای دوسال نیم جبهه دارم.از سال۹۴به بعد حالت اشتغال اینجانب قطع گردیده است. از ان به بعد ۲۴روز تامین اجتماعی به من پرداخت گردید .ایا بنده می توانم از ماده ۳۸استفاده کنم.

-  با عنایت به اینکه در سال 92 تبصره 2 ماده 39 اصلاح شده و حقوق حالت اشتغالی ها در صورت دریافت حقوق بابت استخدام و اشتغال قطع نمی شود ، اقدام بنیاد در ان باره خلاف قانون و قابل پیگیری و شکایت از طریق کمیسیون ماده 16 و در صورت اعمال مدیریت بر این کمیسیون در جهت صدور رای خلاف قانون از طریق دیوان عدالت اداری قابل پیگیری است .بنیاد باید حقوق شما را برقرار و نسبت به اجرای ماده 38 اقدام کند.

 

جانباز 10درصد هستم و دبیر آموزش و پرورش و فرزندم ازدواج کرده  آیا هدیه ازدواج (دو  میلیون و پانصد هزار تومان ) به بنده تعلق میگیرد تسریع درپاسخ مزید امتنان است.

-  پرداخت هدیه ازدواج دو برابر سایرین ارتباطی به درصد ندارد و شامل همه جانبازان و فرزندان آنان بدون در نظرگرفتن درصد می شود .

اینستاگرام
سلام فرزند جانباز 25 درصد هستم و پدرم شغل آزاد داره و هیچ استفاده ای از ایثارگری خودش نکرده ولی من کارمند رسمی دولت هستم و تاکنون به دستگاه مربوطه اعلام نکردم فرزند جانبازم آیا میتونم از شرایط ایثارگری پدرم استفاده کنم اگه اعلام کنم در حکم پرسنلی من تاثیری داره میشه راهنمایی بفرمایید اگر تاثیر داره در کدوم ایتم های حکم تاثیر داره
سلام به استناد بندط قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران امتیازات جانبازان متوفی به فرزندان جانبازان منتقل می‌شود آیا این امتیازات به فرزندان متاهل هم می رسدمتشکرم از زحمات شما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi