شناسه خبر : 69566
سه شنبه 26 شهريور 1398 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش "ایثارگران و گام دوم انقلاب" در کرج برگزار می‌شود

همایش بزرگ "ایثارگران و گام دوم انقلاب" با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ۲۸ شهریورماه در مصلای بزرگ کرج برگزار می شود.

فاش نیوز -  همایش بزرگ "ایثارگران و گام دوم انقلاب" با حضور حانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ۲۸ شهریورماه در مصلای بزرگ کرج برگزار می شود.

به گزارش حبرنگار فاش نیوز، حجت الاسلام عبدالله پور مظاهری، دبیر همایش استانی ایثارگران و گام دوم انقلاب با اشاره به جایگاه و اهمیت این همایش اظهار داشت: هدف از این همایش، همانطور که از نامش مشخص است تبین موضوع گام دوم انقلاب و نقش ایثارگران در اجرایی شدن آن است. ما در جلسات شورای استانی بیانیه حضرت آقا را مورد بازخوانی و بررسی قرار می دهیم. چون اعتقاد ما بر این مبنا استوار است که فرمایشات رهبری نباید بر زمین بماند.

به گفته وی، این همایش با محوریت جانبازان و همکاری سایر دستگاه ها در روز پنجشنبه 28 شهریورماه در کرج برگزار خواهد شد و مطالب آماده شده است تا به سمع  و نظر عموم برسد و مجموعه ای از فرمایشان مقام معظم رهبری به صورت کلیپ به نمایش گذاشته خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان استان البرز با اشاره به حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس در این همایش یادآور شد: در این همایش عمدتا در رابطه با ایثارگران و نقش آنها در گذشه و حال و اجرایی کردن فرمایشات امام در گام دوم انقلاب با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس تاکید خواهد شد.

دبیر همایش ایثارگران و گام دوم انقلاب ادامه داد: این همایش در نوع خود بی نظیر است و اگر بگوییم تاکنون همایشی با این وسعت و گستردگی در سطح استان البرز برگزار نشده است اغراق نکرده ایم.

پور مظاهری گفت: سخنران این همایش مجتی شاکری، دبیرکل جمعیت ایثارگران خواهد بود.

 

وی با رد هرگونه شایعه ارتباط این همایش با انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچگونه شائبه ارتباط میان برگزاری این همایش با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه می باشد وجود ندارد. درست است که تشکل ما به عنوان یک تشکل سیاسی فعالیت می کند اما رویکرد ما فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و مطالبه گری است و نمی توانیم نسبت به امور کشور بی تفاوت و نظاره گر باشیم. کار ما یک کار فرهنگی، ارزشی و انقلابی در راستای افزایش معنویات جامعه است و اجرایی کردن گام دوم انقلاب است و ربطی به سیاست ندارد.

دبیر همایش ادامه داد: ما علاوه بر ایثارگران از همه مسئولان سه قوه و تمامی دست اندرکاران و دلسوزان انقلاب برای شرکت در همایش بزرگ ایثارگران و گام دوم انقلاب دعوت به عمل آورده ایم و انتظار داریم با حضور در محفل ما غنای بیشتری به آن ببخشند. اگر چه مخاطبان ما به صورت عام خانواده معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران هستند.

عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان استان البرز در خصوص علت برگزاری همایش مذکور در کرج متذکر شد: این همایش چون به صورت استانی برگزار می شود و شورای مرکزی دخالتی در برگزاری آن ندارد و در واقع شورای استانی آن را در کرج برگزار می کند.

پور مظاهری تصریح کرد: همه ما موظف هستیم که در این راستا گام برداریم و پیشاپیش از همه کسانی که در این همایش شرکت می کنند تشکر می کنیم.

گفتنی است همایش بزرگ ایثارگران و گام دوم انقلاب به همت جمعیت جانبازان استان البرز، روز پنجشنبه(۲۸ شهریور) از ساعت ۱۶ الی ۱۸/۳۰ در مصلای بزرگ کرج برگزار می شود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi