شناسه خبر : 69570
چهارشنبه 27 شهريور 1398 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیروز در آسایشگاه جانبازان امام خمینی انجام شد

دیدار جانشین فرمانده سپاه با جانبازان نخاعی

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با گروهی از جانبازان در آسایشگاه جانبازان امام خمینی دیدار کرد...

فاش نیوز -  جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با گروهی از جانبازان در آسایشگاه جانبازان امام خمینی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز با گروهی از جانبازان نخاعی در آسایشگاه جانبازان امام خمینی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که سردار شریفی، مسئول امور ایثارگران سپاه و سردار زارع و تعدادی دیگر از همراهانشان نیز حضور داشتند، سردار فدوی با حضور در کنار تخت تک تک جانبازان از آنان عیادت به عمل آورد.

طی این دیدار که عصر دیروز انجام گرفت و ساعت ها و تا پاسی از شب به طول انجامید، یاران همدل و همرزمان دیرنه پس از سال ها دیداری دوباره داشتند و فضای خوب و به یادماندنی ای رقم خورد.

جانشین فرماندهی کل سپاه این دیدار را برای خود و همراهانش روحیه بخش توصیف کرد و با یادآوری مشغله های فراوانی که این روزها و در شرایط فعلی کشور و منطقه، خود و همکارانش دارند، با نوید اتفاقات خوب در آینده ای نه چندان دور برای مردم و کشور، دیدار با جانبازان را باعث روحیه بخشی و رفع خستگی عنوان و از جانبازان طلب دعا برای پیشبرد اهداف سپاه و انقلاب کرد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi