شناسه خبر : 69581
سه شنبه 26 شهريور 1398 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سناریوی حذف شهدا از پیش تعیین شده است

آناهیتا شیرودی گفت: جامعه ما هر چه عزت دارد رهین خون شهداست، ما نباید فراموش کنیم که برای این آرامشی که داریم چه تعداد از جوانان خود را از دست داده‌ایم. متاسفانه گاهی فراموش می‌کنیم که بهای این آرامش خیلی سنگین بوده است.

http://www.defapress.ir/files/fa/news/1398/6/25/801295_518.jpg

آناهیتا شیرودی فرزند شهید علی‌اکبر شیرودی در واکنش به حذف نام یا عنوان شهید از معابر، اظهار داشت: برخی می‌گویند که این اتفاق عمدی نبوده است در حالی به نظر من نمی‌تواند یک نفر تصمیم‌گیرنده و تعیین‌کننده باشد. قطعا گروهی برای این کار فکر و آن را اجرایی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: وقتی اتفاقی در کشور رخ می‌دهد و موضوع رسانه‌ای می‌شود یا مطالبه‌گری صورت می‌گیرد، مسئول مربوطه اعلام می‌کند که از این کار بی‌اطلاع بوده و اگر می‌دانست حتما مانع انجام کار می‌شد. در حالی که مسئول هر کاری، باید ناظر بر اجرای کار باشد.

فرزند شهید شیرودی افزود: در وضعیتی که باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم، شاهد حذف نام آن‌ها از معابر هستیم. جامعه امروز ما هر چه عزت دارد از فداکاری و جانفشانی شهداست. ما نباید فراموش کنیم که برای این آرامش و امنیت چه تعداد از جوانان خود را از دست داده‌ایم، چه تعداد از خانواده‌ها بی‌سرپرست و چه تعداد از فرزندان این وطن یتیم شده‌اند. ما برای این امنیت بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم.  

وی در پایان گفت: سناریوی حذف شهدا از پیش تعیین‌ شده است که توسط یک عده از مسئولین بی‌تعهد به نظام اسلامی، در حال اجراست و باید با آن برخورد جدی شود.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi