شناسه خبر : 69597
چهارشنبه 27 شهريور 1398 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراض ایثارگران به اقدام تکراری جشنواره شهید رجایی

ایثارگران اعطای رتبه برتر جشنواره شهید رجایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران را مورد اعتراض شدید خود قرار دادند...

فاش نیوز -  ایثارگران اعطای رتبه برتر جشنواره شهید رجایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران را مورد اعتراض شدید قرار دادند.

برپایه این گزارش، شبکه ملی ایثارگران شامل گروه هایی از اقشار مختلف ایثارگران با صدور بیانیه ای، نسبت به اعطای رتبه برتر جشنواره شهید رجایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتراض کردند.

 

 

 

 

 

در این بیانیه آمده است:

«شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده قانونی جامعه ایثارگری کشور از برگزار کننده گان جشنواره شهید رجایی می پرسد بر چه اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران رتبه برتر این جشنواره را کسب کرده است؟ آن هم در شرایطی که جامعه هدف این دستگاه از عملکرد آن ناراضی هستند.

آیا عملکرد یک دستگاه بجز خدمات رسانی به کسانی است که فلسفه وجودی اش بخاطر آنهاست؟

در شرایطی که ایثارگران و برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از تریبون های مختلف فریادشان شنیده می شود که مشکلاتی همچون بیمه، درمان، اشتغال و عدم اجرای قوانین مرتبط، ایثارگران را رنج میدهد و مدیران دستگاه متولی اصلی آنها یعنی بنیاد شهید وامور ایثارگران ناتوان از پیگیری و حل این مشکلاتند.

چطور می شود خود سوزی فرزند شهید بخاطر عدم توجه به مشکلات را در مقابل ساختمان بنیاد شهید استان قم نادیده گرفت.

آیا با این حساب این برداشت نمی شود که وقتی بنیاد شهید و امور ایثارگران که جامعه هدف آن بشدت از عملکردش ناراضی است برتر می شود حتما سایر دستگاه های کشور در مقایسه با این عملکرد وضعیت به مراتبط بدتری در خدمات رسانی به جامعه هدف خود دارند؟ و یا اینکه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارشات غلط به دولت می دهند که منجر به این امر شده است.

شبکه ملی ایثارگران که متشکل از انجمن های رسمی و کشوری قشرهای مختلف ایثارگران از جمله خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است اعلام می دارد به هیچ عنوان از عملکرد مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران راضی نیست و حداقل انتظارش از مسئولین امر این است که با این نوع فرافکنی ها باعث آزردگی خاطر بیشتر جامعه ایثارگری کشور نشوند.»

گفتنی است جشنواره شهید رجایی که با هدف مقدس تقدیر از پیشروان خدمت به مردم در دولت، هرسال به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و در آستانه هفته دولت برگزار می شود چندین سال است که به صورت تکراری و در میان بهت و ناباوری جامعه ایثارگری، بالاترین جایزه خود را به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص می دهد.

این در حالی است که با وجود اینکه این سازمان یک نهاد مقدس و انقلابی و قابل احترام در کل کشور است و بودجه و امکانات خوبی هم دریافت می کند اما بازدهی مورد انتظار را از خود نشان نمی دهد و نتوانسته است رضایت نسبی ایثارگران را جلب کند. البته این اقدام تکراری جشنواره مذکور به نوعی باعث وهن و لوث شدن این جشنواره، جوایز آن و همچنین کل دولت می شود.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
رخش ،گاری کشی میکند!
‏رستم ،کنار پیاده رو سیگار می کشد!
‏سهراب،تهِ جوب به خود می پیچد!
‏گرد آفرید،از خانه زده بیرون!
‏مردان خیابانی برایِ تهمینه بوق می زنند!
‏ابوالقاسم،برایِ شبکه سه سریال می سازد!
‏وای.....
‏موریانه ها به آخرِ شاهنامه رسیده اند...!!!
حکایت آشنایست غریبه ....
سلام هرچی میخواستم بگم با شعرت گفتی احسنت. ما ایثارگران اکثریتمان از بنیاد ناراضی هستیم چشم گویی و بله قربان گویی گویا در همه جا جواب می‌دهد.........
آفرین افرین آفرین

جانا سخن از زبان ما می گویی

این جایزه های دروغین فقط بخاطر اینکه ریاست بنیاد با همه ناتوانیش تا پایان دولت بمانددد!!!
خدا لعنت کند اونای که با این کارشو نمک به زخم ما می‌پاشند این چ عملکردی که همه افرادتحت پوشش ناراضین
مرغ پخته هم از این جایزه خنده اش گرفت
همین انتخاب، نشان دهنده این است که چقدر سیستم ارزیابی در کشور ضعیف است و دستگاه هایی که شایسته توبیخ هستند، تشویق می شوند!
فاش نیوز عزیز لطف از نمایندگان مجلس ومسیولان ذیربط پیگیری کنید که چرا در سهمیه 5درصد تسهیلات در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی سازمان سنجش
1-همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه 6ماه حضور در جبهه ها
2-فرزندان جانباز زیر 25درصد
3-فرزندان آزادگان کمتر از یکسال
هستش ولی مثل جانبازان بالای 25درصدکه علاوه بر اینکه سهیمه درنظرگرفته برایشان 25درصدکمک به جواب سوالات در آزمون استخدامی سازمان سنجش هستش ولی برای زیر25درصد5هستش که حقشونه ولی یک نوع تبعیضه و تفاوت قایل شدنه و همسرانشان هم سهمیه دارند ولی همسران جانبازان زیر25درصدسهمیه ای ندارن.مگه مجلس تصویب نکرده بودکه فرزندان وهمسرانم جانبازان زیر25درصدسهمیه دارن پس چرا همسران جانباززیر25درصدبرای سهمیه درنظرگرفته شده که مصوب هم شده بود نیست.لطفا پیگیری
یادش بخیر 6 سال پیش در چنین هفته ای یعنی هفته دفاع مقدس ، یکی از مسئولین گفته بود قرار است تا چند ماه آینده به همه رزمندگان "نشان شجاعت" اعطاء گردد .
سال گذشته هم گفته بودند به همه رزمندگان کارت شناسایی خواهند داد که هوشمند است !
هنوز هیچ کدام محقق نشده است ولی به همه کهنه سربازان خارجی همیشه مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند و فرهنگ ایثار در آنجا درست اجرا شده .
آقای رئیس جمهور حق رزمندگان را داده است به اقای شهیدی !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi