شناسه خبر : 69617
پنجشنبه 28 شهريور 1398 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزشمار برای پایان یک معافیت سربازی

رییس اداره سرمایه‌انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پایان معافیت از سربازی در ازای ۲۸ و ۲۹ ماه ایثارگری والدین؛ از مشمولان واجد شرایط خواست که تا پایان شهریورماه برای بهره مندی از این معافیت به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند.

سردار کمالی

سردار موسی کمالی  درباره اجرای معافیت از سربازی برای افرادی که پدر و مادرشان  ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری داشتند؛ گفت: این افراد تا پایان شهریور ماه می توانند از این معافیت بهره مند شوند و پس از آن دیگر مشمول معافیت نشده و تنها امکان دریافت کسر خدمت برایشان وجود خواهد داشت.


 رییس اداره سرمایه‌ انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در همین راستا نیز متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از این معافیت تنها تا پایان شهریور ماه فرصت دارند که با مراجعه به دفاتر پلیس +10 وضعیت خدمتی خود را مشخص کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته سردار کمالی، تنها در این مورد غیبت مانع بهره مندی از این معافیت نخواهد شد. اما لازم است که متقاضیان حتما درخواست خود را تا قبل از پایان شهریور در دفاتر پلیس+10 ثبت کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: با پایان شهریور تنها اجرای این نوع از معافیت به پایان خواهد رسید و کسرخدمت های ایثارگری همچنان وجود خواهد داشت. 

وی درباره اینکه آیا امکان تمدید مهلت بهره مندی از این معافیت وجود دارد یا خیر نیز به ایسنا گفت: ستادکل نیروهای مسلح تصمیمی برای تمدید این مهلت ندارد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi