شناسه خبر : 69618
پنجشنبه 28 شهريور 1398 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوره‌های آموزشی عکاسی، روزنامه نگاری و گرافیک برای ایثارگران

مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کلاس‌های آموزشی عکاسی، روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی برای ایثارگران خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی، روزنامه نگاری و گرافیک برای ایثارگران

به گزارش پایگاه خبری بنیاد شهیید و امور ایثارگران «ایثار»، نرگس جلیلی گفت: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران با دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، امکان استفاده رایگان خانواده‌های ایثارگران از کلاس‌های آموزشی عکاسی، روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی فراهم شده است و در صورت موفقیت در پایان دوره مدرک معتبر بین‌المللی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
وی افزود: مهلت ارائه درخواست متقاضیان ثبت‌نام تا تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهریور سال جاری و از طریق تماس با دفتر مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر با شماره تلفن ۸۸۳۸۳۲۵۸ است.

بر اساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۳۱ هزار و ۵۵۵ نفر، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر ۲۳۳ هزار و ۲۶۷ نفر، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵ هزار و ۴۸۱ و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۹ هزار و ۶۸۸ نفر است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند. همچنین حدود ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi